Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 24 maart 2023

Oeps sorry Daphne

Hoi,

Daar ben ik zowaar  alweer. Ik had door allerlei sores de verjaardag van Daphne vergeten. En eeerlijk gezegd misschien van wel meer. Mijn geheugen is niet meer je van het sinds de Covid. Hoesten neemt nu gelukkig af, moeheid nog weg dan ben ik helemaal blij.

Voor  Daphne heb ik onderstaande kaart gemaakt. 


De Hippest Hippos zijn van Stampin Up. De ronde stansen van Precious Marieke en teksten van Carlijn Design. Ik ben er van uit gegaan dat hij ondertussen al op plaats van bestemming is.  

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s) en geniet van je weekend.




10 opmerkingen:

  1. Wat erg dat je zulke naweeën heb /houdt Ina, ik hoop van harte dat je toch weer *good as new* zult worden. Je kaart is zó leuk met de hippo dan is te laat helemaal niet erg hoor.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is geweldig je kaartje die hippo is heel leuk!! En je Vorige kaartje met Daisy ook, maar wat naar voor je de naweeën van die .. Covid hopelijk knap je gauw eer op. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ina,
    Ja de naweeën van corona duren lang hè! Daarbij vliegen de dagen om, heb heel veel gewerkt afgelopen tijd en het pakket van Femminde heeft mij bezig gehouden op de schaarse vrije dagen maar nu weer gezellig een blogrondje. Wat is je hippo een leukerd en als je zo'n blij kaartje wat later ontvangt is helemaal niet erg! Fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt de laatste tijd. Ook je Magnolia kaartjes vind ik super schattig. Ik heb er ook erg veel,maar gebruik ze al een poos helemaal niet meer, eigenlijk zonde, want ze zijn schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk fris en vrolijk kaartje, zo is Daphne gewoon lekker lang jarig.
    Wat vervelend dat je zo'n last hebt van Covid, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje geworden! En eigenlijk is post krijgen altijd heel leuk. Ook een daar dage of weken n na je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schatje, maar helaas heb ik het nog niet ontvangen.....
    Ik hoop dat het kaartje binnenkort komt, dan laat ik het je weten hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes!!
      Ontvangen!
      Zaterdag kwam de postbode het brengen!!
      Wat een mooie heldere kleuren.
      Ik ben er bij mee hoor, post ontvangen is altijd leuk, of het nou te laat is of niet.
      Ik heb jouw kaart tussen de rest gehangen.
      Dank je wel!!!!

      Verwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina