Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 23 maart 2023

De uitdaging #22 Daisy

 Hoi,

Een weekje later dan gepland zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging. Wij houden zoals je weet beide van Magnolia stempels en konden het dus niet laten om van de nieuwe release een paar te bestellen. Ik wist dat Janneke "Daisy " had besteld. Ik vroeg haar om daar een kaartje mee te maken. Thema vrij en je mag geen touwtje/draadje gebruiken. Op bijna ieder kaartje gebruikt ze deze , nu dus niet 😄😄

Mijn bijdrage 



Ik heb met Stampin up inkt ingekleurd, DSP is ook van hen. De tekst is van Katzelkraft en de tekst heb ik gestempeld met Versafine clair inkt, morning mist. Ik ben zeer benieuwd naar de bijdrage van Janneke. Deze vind je hier.

Tot slot wens ik je alvast een fijn weekend. Wij mogen "klussen" ons nieuwe bed komt maandag. 




5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart ;-)
    Enne dat niet draadje was ik vergeten .. maar gelukkig niet gebruikt hahaha. De volgende uitdaging hoor je vandaag ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart en mooi gekleurd.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd.
    Het opvallende kleur broekje is mooi, maakt het echt tot een meisje/vrouwen kaart met de leuke bloemetjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie lieve kaart Ina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ina, wat een mooie en lieve kaart is dit! Deze stempel is ook wel erg lief! En prachtig gekleurd ook. Ik ben benieuwd naar Janneke's kaartje en of ze zich aan je regeltje heeft gehouden, hihihi.
    Sterkte met klussen dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina