Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 29 oktober 2021

CAS on Friday #217 Coffee / Koffie

 Hoi!

Daar was ik alweer zoals ik gisteren schreef. Vandaag gaat de nieuwe challenge bij CAS on Friday van start. Deze keer met als thema coffee/koffie. Ik heb deze keer meerdere sets van Katzelkraft gecombineerd. De eerste kaart gekleurd met Distress inkt en de tweede met Stampin Up Blends.



Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!


10 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaartjes en zo mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei mooie kaarten; de 1e grappig en de tweede maakt dat ik trek krijg... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat leuk zijn de kaartjes geworden, ik start de dag met een grote beker koffie, fijn weekend liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie CAS-kaarten Ina, die eerste is grappig en die tweede ziet er vooral lekker uit. Mooie kleurtjes heb je de macarons gegeven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt! De bovenste is grappig met de tekst erbij. En de tweede is ook leuk, maar minder grappig.
    Het gaat me vast wel lukken om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh....ik lees dat Toes bij jullie is komen wonen, lief zeg! Dat jullie er maar veel plezier van mogen hebben. Hele leuke CAS kaarten en mooi gekleurd Ina. Fijn weekend 🤗
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke vrolijke CAS kaarten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gecombineerd die chagrijnige rat die echt eerst koffie wil! De andere kaart is ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie CAS kaartjes heb je gemaakt,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat twee superleuke cas kaarten . Leuke tafereeltjes net de beker. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina