Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 10 oktober 2021

Vlinders en cirkels

 Hallo!

Niet schrikken hoor ik ben der al weer met een kaartje. Twee kaartjes achter elkaar, moet niet gekker worden hahaha.  Deze keer weer een echte Cas kaart, al vonden sommige me vorige kaartje ook CAS 😅.  Van Johan had ik een prachtige stempel van Visabel Image gekregen Butterfly Effect. Daar wilde ik graag mee aan de gang. Me hoofdje moest effe leeg. Ook heb ik van het mooie herfst weer genoten vandaag. Heerlijk buiten koffie gedronken met wat  lekkers achterhuis...Nu terug naar me kaartje.....kan hem wel plaatsen bij CAS on Friday waar cirkels gevraagd worden maar helaas ik mag niet mee doen als DT member, jij wel dus als je geïnspireerd raakt....je kan nog meedoen tot met woensdag 18.00. Nu genoeg gekletst...de kaart....het is een one layer geworden....



Ik ben blij met het resultaat en zelfs Johan vind het mooi wat niet gauw gebeurd bij CAS kaarten. Hij vindt ze kaal en simpel...tsja dat is de bedoeling van Cas 😂😂.   Ben benieuwd naar je mening.  Fijne dag verder en blijf gezond! 

Challenge's

http://sirstampalotchallenge.blogspot.com/2021/10/october-animals-birds-and-bugs.html

https://avenue613.blogspot.com/2021/10/october-2021-challenge-11-anything-goes.html

https://aaacards.blogspot.com/2021/10/game-200-celebrate.html 

https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/2021/10/275-1st-october-anything-goes.html

https://happylittlestampers.blogspot.com/2021/10/hls-october-cas-challenge.html

https://happylittlestampers.blogspot.com/2021/10/hls-october-watercolour-challenge.html

http://simplylessismoore.blogspot.com/2021/10/challenge-453-purple-yellow.html?m=1

22 opmerkingen:

  1. Haha, die mening van mannen... ik vind hem prachtig. Alles klopt. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi de Less is More challenge is geel en paars, ik kan niet goed beoordelen f het blauw of paars of er iets tussen in is, maar wellicht proberen waard ;-) en Bedankt voor het meespelen bij AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou en of ik deze mooi vind.
    Het kleuren contrast alleen al is mooi.
    Jammer je dat je niet mee mag doen met de challenge, want ik weet zeker dat deze kaart hoge ogen had gescoord.
    Wat een heerlijke dag heb jij gehad.
    Bij ons was het best fris, moest een jas aan met honden uitlaten, maar toch hebben ook wij van alles gedaan, ook in de tuin.
    Lekker hè, deze nazomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Butterflies always make happy cards and this will make someone very happy. Thanks for sharing with us at the Crafters Cafe, come back again soon. CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm super mooi! de vlinder lijkt wel van de kaart te vliegen! Groetjes, Gerrna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja... ik vind hem ook heel mooi! het is altijd leuk te merken wat de een mooi vindt en wat de ander vindt. Mijn zusje houdt heel erg van volle kaarten, beetje vintage stijl.. Ik vind alles wel leuk.
    Mijn kaartje voor de lopende challenge komt morgen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem ook prachtig! Ik dacht bij de kleuren meteen aan Cambuur. Tsja, dat krijg je blijkbaar als je zo lang in Leeuwarden woont....
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The big bold Butterfly looks lovely over the yellow circles, many thanks for sharing and joining in with our October theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele mooie kaart geworden.ik hou van meerdere stijlen en dit vind ikzelf ook erg mooi. Je bent erg mooi aan het kleuren geweest.. Dar vind ik best een dingetje.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Kleuren passen zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou erg van CAS, dit is een prachtige kaart Ina!! Heel mooi die vlinder met de cirkels en in deze tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Ina! de blauwe vlinder lijkt wel zo weg te kunnen vliegen. Ook je heksje hieronder is heel schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pretty card! Thank you for playing at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful image and design..Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi om die vlinder zo omringd te zien door cirkels. Het is net of de vlinder los komt van de ondergrond zo. Mooie kaart Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, love the butterful image. Thanks for joining Stamping Sensations and 613 Avenue Create challenges. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, love the intense blue of the butterfly.
    Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, thanks for sharing with us at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card and so well coloured! Thanks for joining in at HLS Watercolour Challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for joining Stamping Sensations with your entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina