Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 12 oktober 2021

Cijfers en Letters.....

 Hallo!

Vandaag kom ik even voorbij waaien om jullie een drietal kaartjes te laten zien welke allemaal  cijfers en of  letters hebben, kennen jullie dit spelprogramma   nog  van de tv nog? Ik was er helemaal  weg van en mag steeds graag met letters spelen, scrabble,wordfreut en puzzelen. Cijfers genoeg op me vorige werk😁. Deze kaartjes stonden in de wachtrij om geshowd te worden.  Echt blog en freubel weer vandaag.





Weet je wat nu zo leuk is...ik zag zojuist een een nieuwe uitdaging bij Janneke  waar je voor de leuk mee kan doen en omdat het de eerste keer is random een prijsje. Wil je meedoen of meedoen...klik dan op deze link #stampinuitdaging....maar voor je gaat klikken....hoor ik graag je mening over mijn kaartjes😉😉

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige  kaartjes en vrijdag  ben ik sowieso weer...start de nieuwe challenge bij CAS on Friday.


Challenge's 

#staminuitdaging zwart/wit

craftysentiments.blogspot.com/2021/10/new-challenge

happylittlestampers 2021/10/hls-october-anything-goes-with-dies



7 opmerkingen:

  1. Echt weer anders deze kaarten; leuk hoe ze van een afstand al de aandacht trekken die cijfers en tekst! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze! Ik doe met 3 mensen Wordfeud en maak de dagelijkse Cryptofillipine in de krant ...hersens kraken schijnt goed voor een mens te zijn nét als freubelen 😊.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten Ina ;o)
    Leuk dat je met mij meedoet met de zwart / wit uitdaging op mijn blog.

    Janneke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartjes heel gaaf! MEt die groet cijfers lekker stoer. EN die met de letters is ok al zo mooi.
    Ik speel ook wordfeud. Mail me even hoe je heet. Ik vind wel een fryskfamke, maar die zijn er vast meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaartjes, lekker stoer ook door de grote cijfers! Mooie achtergrondjes heb je erbij gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke strakke kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de cijfers. Ook je vorige kaartjes zijn prachtig, die heb ik gemist want ben er een weekje tussenuit geweest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina