Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 1 oktober 2021

Cas on friday #215 - cirkels

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer vragen  we cirkels. Ik heb met behulp van een stencil en distress cirkels gemaakt. De tekst is van Stampin Up. Heb je zin om met ons met de doen? Wil je inspiratie op doen? Kijk dan op ons blog daar kun je alle informatie vinden en alle voorbeelden van het DT team.


Ook nu wil je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Is elke keer weer een feestje om ze te krijgen en te lezen. Wens je voor nu een fijne dag/goed weekend. Mijn weekend duurt een dagje langer aangezien ik maandag verjaar😊.



11 opmerkingen:

  1. Een hele vrolijke kaart met die kleurige cirkels Ina. Alvast een fijn weekend en een hele fijne verjaardag maandag. Geniet van jouw dag 🥳💐.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijke cas kaart. Leuk.met de verschillende kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this colorful card! I love bright colours. Perfectly CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie voorbeeldkaart voor deze leuke challenge!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoe je zo'n lekker vrolijk CAS kaartje ervan hebt weten te maken Ina! En geniet van je lekkere lange weekend en alvast van harte Gefeliciteerd, ENJOY it!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie cirkels.
    Het lijken ballonnen, of grote kleurige ballen. Hoe dan ook, het is in ieder geval een hele vrolijke kaart.
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ik hoop dat mijn kaart aangekomen is?
    Mam er een gezellige dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan ben je dus vandaag jarig, van harte gefeliciteerd Ina!
    Je kaart is zo vrolijk en feestelijk, onwijs leuk dei cirkels! De kleine accentjes maken het echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een feestelijke kaart. Erg leuk. En nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina