Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 9 oktober 2021

If the hats...Hanglar and wings

 Hallo!

Vanuit een grauw Grou kom ik even voorbij vliegen om jullie een kaartje te laten zien welke ik gemaakt heb met Bus eller Godis? Je hebt gelijk wel door denk ik dat het een set is van HÄnglar & Wings met hun tong brekende namen😂😂 Volgens Google vertaling betekend het Snoep of je leven.....de achtergrond is gemaakt met een stencil van Dutch doobadoo en de bezem is een stans van Marianne design volgens mij. Uiteraard ook mijn favoriete inktjes weer gebruikt.  


 En ook de binnenkant deze keer weer meegenomen.


Zoals je hebt gezien deze keer geen CAS maar heerlijk met inkt en stempels gespeeld, ben benieuwd naar je mening. Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje met cirkels voor CAS on Friday (je kan nog meedoen) en de felicitaties voor mijn verjaardag. Goed weekend en blijf gezond!


Challenge's 

kraftychicks-580-week-1




13 opmerkingen:

  1. Op de 1 of andere manier vind ik het toch een CAS kaartje.
    Mooie achtergrond en het meisje met de moeilijke naam (😇😁) vind ik een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keigave kaart met de mooie achtergrond en leuke stempel! Ja die namen en teksten is me wat..we kijken graag Scandinavische series en dan komen er best woorden langs die je kunt plaatsen maar bij deze stempels dus écht NIÉT 🤣🤣.
    Fijn weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Die achtergrond is echt gaaf! Fijn weekend. Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan woon je aan de verkeerde kant van de dijk Ina...lol.
    Het is een kei mooi kaartje gworden, al vind ik dit dus ook wel CAS, hihi Je spinnenweb/rag past bij de tijd want die zijn er nu genoeg....spinnen ook trouwens! Geniet van de rest van het weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoor ik wel vaker dat ik aan de verkeerde kant van de dijk woon...🤣🤣 of niet Jolanda / jootje

      Verwijderen
  5. Een hele mooie halloween kaart. Zo schattig, je hebt een leuke spinnenweb achtergrond gemaakt voor de lief heksje. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such fun, lots to love here!
    So glad you have shared this with us at 613 Avenue Create.
    Please come back again!
    The best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met dat lieve heksje, mooi zoals je alles op elkaar afgestemd hebt Ina. Hier hebben we een heel zonnig weekend, zo nog lekker even naar buiten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ziet er dan ook uit of je heerlijk aan de gang bent geweest! Mooi die achtergrond hierbij en dat figuurtje zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable little witch. Very cute card. Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof herfstig kaartje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een leuke kaart met dit mooie stempeltje erop.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Perfecte achtergrond voor het heksje en ook de binnenkant gaaf, superleuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina