Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 6 februari 2022

Beterschap wensen

 Hoi!

Op deze gure natte zondag kom ik even voorbij waaien, wil wel met zo veel wind😉. Gistermiddag heb ik echt tijd voor me zelf genomen. Druk is altijd deze periode van het jaar op het werk. Deze week was het echt bingo ook wij merken de gevolgen omikron, de een na de ander valt uit ...fors boven me uren gedraaid en ben beetje gaar en moe in mijn hoofd. Geen zin om te bloggen maar wilde me kaartje even plaatsen.




Deze "soepkip" is van Whimsy Stamps (get well DP1033), cardstock van SU, inkt zowel distressals Stampin Up. Het DSP is een oudje bet als de tekststempel ( Nicole Verkooijen). Weet dat ik je niet ben vergeten, hoop dat ik binbenkort zin heb om te "buurten" Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond. Ik ga me hobbykamer opzoeken voor de broodnodige ontspanning. 




11 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig gekleurde soepkip geworden...beetje warmte kunnen we allemaal wel gebruiken met dit gure weer...maar niet te heet hihi
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dit een "soepkip" noemt :) Het is een heel warme kaart met al die streepjes! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gekleurd deze "soepkip"!
    Leuk met het gestreepte cardstock !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker doen waar je zin in hebt Ina zodat je niet over alle grenzen heen gaat want dan word jij misschien net als deze "soepkip" hihi. Een hele leuke kaart en leuk dat vrolijk gestreepte dessin-papier erbij. Hou je goed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die is leuk maar wél oppassen dat je er zelf niét zo uitgeteld bij komt te liggen Ina!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie digi op je kaart. Fijn dat je nog even hebt ku ndn freubfldn. Ontspannen is wel nodig voor jou zo te lezen. Maar rustig aan. Zelf niet ziek worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, arm kippetje, haha. Een heel leuke kaart, mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk, deze kaart, die kip haha.
    Het dp past er mooi bij, wordt het lekker vrolijk van.
    Heerlijk heb je, lekker gaan knutselen, is je hoofd zo weer leeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O deze kaart is geweldig vrolijk kaartje zal degene die hem krijgt goed doen, pas goed op je zelf en blijf ontspannen, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had juist een NIET knutseldag, eerst gewerkt en daarna naar mijn vriendin het weer was hier ook om van te janken, hihi Er blijft maar druk op de ketel staan hè Ina, we moeten goed voor onszelf blijven zorgen anders worden we ook een "soepkip" hihi wat een leukerd! Van dit kaartje moet je wel vrolijk worden als je ziek bent...heel tof!
    Nou meid rustig aan dan breekt het lijntje niet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi hi het kippetje is net zo gaar als dat jij bent! Wel echt een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina