Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 22 februari 2022

Hey Ostrich en Anita uitgedaagd

 Hallo!

Alles goed daar aan de andere kant van het scherm? Nog steeds gezond en wel en nog niet weggewaaid. Wij hadden zelf geen stormschade op mijn werk wel. Helaas nog steeds veel collega's  in de lappenmand, ook de griep laat van zich horen. Tot op heden gaat het onze deur voorbij....Johan heeft helaas weer meer last en in overleg met de reumatoloog is de medicatie weer verhoogd.  Zelf ben ik behoorlijk moe vooral in me koppie. Dus de spaarzame vrije momenten die ik heb zie je mij bijna niet in blogland. Maar zit ik me hobbykamer of ik slaap😅😅

Vandaag laten Anita en ik jullie een slimline kaart of tag zien. Anita zit net als mij in het DT team bij CAS on Friday en ik heb haar uitgedaagd om met Hey Ostrich van Whimsy Stamps een tag of slimline kaart te maken. Behalve dat ook een "touwtje" of lint te gebruiken  en de rest was vrij zolang het maar geen zwart wit is. Zo heb ik mooi een stok achter de deur en ontspanning😉😉

Zelf ben ik heerlijk aan het mixen geweest met diverse merken en heb met mijn favoriete inktjes gekleurd.



Ben benieuwd waar Anita mij mee gaat uitdagen want we hebben afgesproken dit vaker te doen zolang wij er plezier in hebben.  Wordt vervolgd dus...en ik ben benieuwd  wat Anita heeft gemaakt....haar blog kan je **klik** hier vinden.  Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje en dank je wel voor je begrip dat ik momenteel niet zoveel in blogland ben. 



9 opmerkingen:

  1. Hij is zo lekker vrolijk! Gaaf! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een leuke tag! Pas goed op je zelf en Johan ook nooit leuk als het niet lekker gaat, Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een grappige stempels, ik moest meteen lachen. Leuke tag Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een geinige stempels! Het is een geweldig leuk label geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ja deze struisvogel heeft zo'n geinig koppie!
    Errug leuk geworden Ina! Ik herken het hoor koppie vol en behoefte aan wat je zelf dan wilt doen! Kortere diensten werken heeft mij meer quality time gegeven, ondanks dat ik meer diensten heb nu want het aantal uren in de week zijn niet veranderd. Doe waar je blij van wordt!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke deze stempels, je word er vrolijk van. Heel erg leuk jouw label! Lekker aan jezelf denken hoor, als je moe bent en je hobby wilt uitoefenen, heerlijk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste challenge zit erop! Wat heb je gave stempels uitgezocht. Leuke tag! Op naar de volgende challenge 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke labelkaart heb je gemaakt. Ga maar lekker aan de freubel als je vrij bent. We zien je weer eens voorbij komen. Hopelijk knappen je collega’s snel op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina