Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 15 februari 2022

De uitdaging #3

Hallo!

Vandaag alweer de 3de uitdaging van Janneke en mij. Deze keer heeft Janneke  hem bedacht en opdracht was; maak een kaart met een stempel naar keuze en gebruik wit, roze, groen en zwart. Je zou zeggen pièce of cake maar ojee keuzestress en tijdsgebrek, maar hee toch gelukt en op tijd ondanks alle drukte op me werk. Tweede week achtereen met forse overuren en nummer 3 is ingang. Enfin probeer zoveel mogelijk te ontspannen en me time te nemen als het kan. 

De keuzestress werd veroorzaakt door teveel leuke stempels en ik wilde geen hanglar and wings gebruiken deze keer. Het  werd een lief stempeltje ( vind ik in ieder geval ) van Pink ink design en deze heeft Johan 3 weken geleden voor  mij meegenomen. Heerlijk gemixt met mijn favoriete inktjes, Stampin Up, Distress en Versafine clair. Cardstock is van Stampin Up. Mooi passend bij het inkt. De tekst zat bij het stempeltje. De glim deze keer aangebracht met Nuvo gloss pen. Vond steentjes afbreuk doen, vandaar glim uit een stift. 



Ik ben benieuwd  naar wat Janneke gemaakt  heeft , ik ga straks naar haar blog hoppen. Ga je mee gluren? Voordat je dat doet lees ik graag wat je van mijn kaartje vindt😉😉 Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond! 




11 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Ina ;o)
    En wat een leuke stempel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk !!!!
    De tekst is ook geweldig !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart. Wat een gave stempel en wat heb je hem mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kado en je hebt er een gave kaart mee gemaakt! Hier is het effe rustig, dus wens jou sterkte met de drukke weken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaart mooie kleuren schattig stempeltje! Fijne avond liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh.. hij is echt geweldig Ina. Een enig stempeltje. Weet Johan wat je wel en niet hebt? Dat is knap zeg! En lief trouwens ook.
    Sterkte met de drukte! Hopelijk is het einde in zicht van de overuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je kunt niet zien dat je keuzestress hebt gehad gelukkig. Wat heb je dit mooi gedaan! De uitdaging is volgens mij geslaagd!
    Succes met je derde week. Ik hoop dat je snel weer naar je normale werkweek gaat.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze cuteeeeee....love this
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met dit superleuke stempeltje.Maar lekker aan de knutsel als je vrij bent… wel belangrijk als je zoveel moet werken. . Sterkte ermee, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en zo leuk die tekst met die afbeelding Ina. Groot gelijk om soms me-time in te lassen zeker als het zo druk is. Hopelijk komt er snel weer een "rustigere" periode.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig, die afbeelding is zo schattig en mooi en wat een prachtig kleurwerk!! Sterkte met de drukte op je werk en denk aan jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina