Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 26 februari 2022

Hey Ostrich! 2

 Hallo!

Vandaag laat ik jullie nogmaals een kaartje zien met Hey Ostrich van Whimsy Stamps. Deze leukerds lagen nog ongebruikt op mijn te wachten. Hun broertjes of zouden het zusjes zijn had ik gebruikt bij de challenge met Anita. Deze keer een slimline card, eindelijk meer dan alleen dan de basis van de stans gebruikt....hihihi


Deze keer ook nog een stempels van Katzelkraft gebruikt voor tekst. En zowaar een zilveren draad voor wat bling en speelsheid.

Nog steeds veel zieken bij ons op het werk, gelukkig is me naaste collega weer zo goed als nieuw;). Geeft meer ruimte en rust voor mijn eigen taken. Heerlijk...gisteren dan ook eindelijk weer een dag helemáál vrij en ben met Johan op stap geweest. Kost gelijk weer geld...hebben oa nieuwe raambekleding voor de voorkant uit gezocht...maandag komen ze de maten opmeten. Johan is toch thuis kan mooi gelijk. Heb zowaar zojuist start gemaakt met een blog rondje. Nu deze plaatsen en dan genieten van Me Time!

Voor nu wens ik je een fijne dag/weekend. En tot laters. Oja je kan me sinds kort ook op Instagram vinden. 




11 opmerkingen:

  1. Enige kaart met deze olijke struisvogels, leuk nieuwe raambekleding Ina. Groot gelijk heb je do maar zo veel me time als het gaat. Wat de muziek betreft kan ik veel leuk vinden alleen geen rock of heavy metal hihi. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze grappig deze struisvogels. Al lijkt me zo een knoop in je nek niet echt heel fijn. Geniet van je me-time!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lieve stempeltjes zeg, die koppies, haha.
    Jij hebt ook al geel gebruikt, ik zie het bij medebloggers ook, vind ik echt bij het voorjaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super grappig kaartje, ook een prettig weekend gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart heb je met die grappige stempels gemaakt Ina. Mooie kleurencombinatie vind ik dit, lekker zonnig. Geniet ze lekker.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, die stempels! Je hebt een superleuke kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie vrolijke kaart Ina. Leuke stempels heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier word je toch vrolijk van! Wat een leuke kaart.
    Foute boel dus, een dagje vrij! Negen van de tien keer kost dat hier ook geld. Vaak ben ik de schuldige....hahaha.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk die struisvogels, die mogen zeker vaker voorbij komen hoor. Erg leuke kaart is ook deze!
    Leuk, nieuwe raambekleding, duurt altijd even voor het klaar is, maar dan zit je er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ina, deze zijn zo grappig! Helemaal leuk op ene slimline, zoals jij gedaan hebt.
    Fijn dat je naaste collega weer zo goed als nieuw is hahahahha... altijd leuk wat nieuws aanschaffen voor in huis (als het maar geen expansievat is wat lek bezorgd wordt...).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk deze struisvogels. Mooi gestempeld zo. Maar filistijnen aan en geniet van je weinige vrije tijd. Leuk om iets nieuws voor de ramen te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina