Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 1 maart 2022

De uitdaging #4

 Hallo!

De tijd vliegt vandaag alweer de 4de uitdaging van Janneke en mij. Deze keer was ik degene die hem bedacht  heeft. Wij hebben beide onderstaande stans welke bij mij lag te verstoffen toen ik haar de opdracht appte..gebruik deze stans en een stempel naar keuze kreeg ik als antwoord...oja deze heb ik ook nog. Dus je begrijpt het ook bij haar lag deze stof te vangen hahahaha. Verder heb ik Flicka met Pasklilja van hÄnglar and Wings gebruikt. DSP is van de Action en verder cardstock en inkt van SU, ook de distress inkt was weer van de party. Tekst stans is van Missees. 




De bewuste stans van Crealies 

Ik had de kaart zaterdag  gemaakt  dus ik kon heerlijk van het zonnetje genieten zondag. Op het moment dat deze online komt ben ik aan het werk. Ik ben benieuwd naar je mening en vanavond ga ik kijken bij Janneke, ben zeer benieuwd naar haar uitwerking, klik op haar naam en je komt bij haar terecht😉. 

Wens je voor nu een fijne dag en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje.






9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart. Leuk afdrukje past heel mooi in deze tijd. Mooi ingekleurd en het designpapier past er erg mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje vind het bolletjes papier zo leuk bij het geel en daar past de stans weer goed bij, stempeltje is enig. Fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt met de nu afgestofte stans! Ik heb ook veel van Crealies liggen nog, gebruik het nog regelmatig. Het afdrukje heb je erg mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie basis stans kun je toch niet laten verstoffen Ina!
    Wat een gezellig Hanglar stempel met de narcis, hier staan narcissen al in bloei, dus met Pasen zullen ze al flink uitgebloeid zijn.
    Arme ik ... vandaag na 5 diensten vrij en dan regent het! Nou ja kan niet alles hebben hè?!
    Je slimline met de struisvogels is ook ENIG!!!!
    Fijne avond,...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geheel zo !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk probeer ik elke week iets ouds/ouders te gebruiken; ik heb nog zo veel ideeën voor alles wat ik heb... Gaaf dat jullie dat ook doen! Het is een lekker frisse kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie fleurige kaart Ina en die mooie stans verdient het zeker om vaker gebruikt te worden. Het meisje is heel mooi ingekleurd en het dessin-papier is ook al zo leuk. Een kaart waar ik blij van wordt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie en vrolijke kaart.
    Zaterdag was het echt heerlijk weer. Zo genoten van het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Ina! Lekker vrolijk. En ja, soms heb je dat, dat je vergeet dat je die ene stans nog hebt.. Goed om elkaar dan uit te dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina