Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 18 maart 2022

Cas on Friday #227 Flowers

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Flowers oftewel bloemen. Ik heb de Magnolia Blossoms van MFT gebruikt en DSP is van Lawn Fawn. Van wie de tekst is weet ik niet, ooit via MP gekocht. 




Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 



 

12 opmerkingen:

  1. Een mooie CAS-kaart Ina ,leuk gedaan de zwart-witte bloem tegen het gekleurde vlak, de omgekeerde wereld eigenlijk hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie CAS kaartje de kleuren top Ina, een hele fijne dag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi CaS en monochrome! Super mooi dat je de bloemen zo voor zich laat spreken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en mooi gemaakt! Ik vind het knap hoor een CASkaart! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan...prachtig kaartje geworden

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi Ina! Ik hoop mee te doen. Met bloemen kun je alle kanten op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie stempel vind ik dit, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de leuke magnolia. Hier komen ze er al aan… we zijn een paar dagen in België… hi hi. Bij ons in het noorden zijn ze er nog niet… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina