Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 13 maart 2022

Happy Birthday Daphne

 Hallo!

Afgelopen donderdag was Daphne jarig en voor  haar heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Ik hoop dat hij op tijd bij haar is aangekomen. En anders ziet ze hem hier als eerste. Dinsdagavond gepost dus dat moet haast wel.....


Ook deze keer weer kaartje in CAS stijl. Vind ik heerlijk om te doen, lijkt soms zo simpel maar kan je zeggen dat het soms enige nadenken kost. Voor je weet heb je weer te veel gebruikt. Gekozen voor een fel kleurtje Pink Polished van Stampin Up en de stempel is van Stampin Unicorn.  Deze keer geen one layer. Met een posca pen witte accenten aangebracht.  

Voor nu een fijne dag verder en tot een volgende keer. 





9 opmerkingen:

  1. Een heel mooie, rustige kaart, knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, het nadenkwerk bij een CAS kaart, duurt soms langer dat het maken er van. EN deze is weer heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook van CAS en deze stempel is er perfect voor! Weerom een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met een mooie stempel en in een schitterend e kleur bewerkt.

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie CAS kaart Ina en je hoort mij niet zeggen dat dit makkelijk is!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart met een mooie stempel Ina. Ik vind de kleur ook erg mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie cas kaart met deze leuke stempel groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoe die ene kleur de kaart zo'n vrolijk uiterlijk geeft! Een mooie perfecte CaS-kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina