Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 9 maart 2022

Pink Ink Tipsy Mouse

 Hallo!

Op deze vroege koude morgen kom ik even snel voorbij waaien alvorens naar me werk te gaan. Dit kleine muisje wat een beetje te veel heeft gedronken heeft mijn hart gestolen. Viel als een blok voor dit stempeltje van Pink ink design.


Ze wilde graag meedoen aan de lopende challenge van DCL #356.  Waar veel wit met een beetje kleur wordt gevraagd. Nou wit genoeg denk ik.

Wens je een fijne dag, ik stap in me tuf om naar me werk te gaan.



13 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leukerd, mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje hij is maar een klein beetje tipsy :), liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, superleuk zeg! Fijn dat je meedoet met DCL, Ina.
    Deze doet me denken aan de muisjes die van de Tio Pepe sherry slurpen inde bodega in Jerez, waar we ooit een rondleiding deden. Glaasje sherry met een trapje ... en ja hoor, de een na de ander!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je af en toe; dat je als een blok valt voor een stempel en die ook moet gebruiken... Mooi met alleen rood! En wat ben ik blij dat dit mij al wat decennia niet kan overkomen...:) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, wat een leukerd is dit!
    Met deze muis kan je ook leuke Nieuwjaar kaarten maken, of verjaardag, of een uitnodiging voor een feestje, of of of, LEUK!! Ik zie vele mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een hele geinige digi! superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt superleuk zo, leuk gedaan hoor. Bedankt voor je tweede deelname bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi hi ik moest wel lachten op dit muisje.. helemaal tipsy is hij! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog zo'n leuke kaart Ina! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke stempel en een mooi kaartje heb je er van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina