Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 25 maart 2022

Nog meer blommetjes

 Hallootjes,

Wat een weertje buiten, vandaag ben ik vrij en na de nodige HH klusjes doen nu even rondje geblogd en nog 2 kaartjes plaatsen welke ik gemaakt heb de leuke  sets van My favorite things. Magnolia Blossoms en Stampin Unicorn . Weer in CAS stijl,  andere kleurtjes....

Deze Onelayer in de nieuwste distress kleur Saltwater Taffy en een Posca pen gebruikt. De stempel is van Stampin Unicorn 

Kaartje hieronder Magnolia Blossoms van MFT,  van Pink fresh.  Inkt en DP is SU Blushing bride en Smokey Grey van Versafine...weer heel andere uitstraling dan de vorige kaartjes.


Ik wens je voor nu een fijne zonnige dag en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Fijn weekend en ik ga er op uit vanmiddag en nog 1 weekje en dan naar Art Specially met Janneke.....nu al zin.



13 opmerkingen:

  1. Schitterende bloemen en gaaf die nieuwe inktkleur!!
    🌞🌞🌞🌞XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten vind ik zo mooi! Gaaf met zo weinig kleuren! Geniet van het mooie weer; ik moet terug naar mijn hh-klusjes ,,, Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo verschillend, maar allebei prachtig!
    Fijne middag en weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik raak helemaal geïnspireerd door jouw kaartjes, dank je wel hiervoor😁.
    Ik vind ze super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het groeit en bloeit mooi op jouw blog Ina. Hele mooie kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten. Lijkt zo sjiek.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten met deze leuke stempels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ina.
    wat een mooie kaarten zijn het! Ik hoop nog mee te doen. Fijn weeeknd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze twee kaartjes zijn supermooi!! Die stempels zijn erg leuk en de bovenste ook speels. En wat een mooie kleur inkt is dit! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige bloemenkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaartjes In, vooral de bovenste ben ik weg van wat een mooie stempel!
    Van dit weer wordt idereen wel blij, zo genieten dit. Ondanks mijn 3 avondjes werken kan ik er tot 16.00u lekker van genieten! Nu ga ik snel...doeiiiiii, fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes. Jij hebt de Saltwater taffy ook. Ik vind het een prachtige kleur. In combinatie met salvaged patina moet je hem ook eens gebruiken. Supermooi!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn weer erg leuk deze blommetjes zoals jij ze noemt...mooie kleurtjes ook. Veel plezier volgende week met Janneke bij de Art Specially.

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina