Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 15 maart 2022

De uitdaging #5

Hallo!

Niet te geloven uitdaging 5 alweer met Janneke, zij is degene die hem bedacht heeft deze keer en de opdracht was gebruik een label op je kaart of maak een label en gebruik een hÄnglar and Wings stempel. Ze is ook net als mij verzot op deze stempels. Zo jammer dat ze niet op de Art Specially staan maar hee er komen genoeg andere leuke merken. Ik heb er nu al zin in.

Ik heb gekozen voor Ullrik. Deze leukerd zat samen met zijn zusje Ullrika in de Ren Lycka kit#3. De grote tekst is van Avery Elle en gekocht bij De Duif in Leeuwarden.




Zoals jullie hebben kunnen zien ook deze keer de binnenkant meegenomen, DSP is van Stampin Up en hoort bij vrolijke viooltjes. Past wel bij de tijd van het jaar vindt ik.

Op het moment dat deze online komt ben ik aan het werk, ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft. Haar blog vindt je **klik** hier. Voor nu een fijne dag verder en dank je wel voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje. 



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart.mooi designpapier met het bloemetje. Fleurt de kaart leuk op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een lieve!
    Jammer dat ik niet meer naar de As ga... Het is veel te duur geworden, zeker als je zoals ik eerst altijd het hele weekend ging. De prijs voor een weekendkaart is echt te gek geworden; het is maar een beurs! Van het geld voor een toegangs-weekendkaart kan ik heel veel materiaal kopen waar ik nog heel lang heel blij van kan worden... Plus het is natuurlijk niet alleen het entreekaartje, maar er komt ook nog een heel eind rijden (= dure benzine), een overnachting en avondeten en ontbijt bij. En ja dan hou ik dus maar heel heel weinig van mijn hobbybudget over om nog iets te kunnen kopen en dat was toch de bedoeling dacht ik? Komt misschien omdat ik al langer stempel dat ik de AS workshops niet zo interessant meer vind en eigenlijk alleen maar ga om materialen in het echt te zien voordat ik ze evt. koop en in de eerste plaats ga om heel veel mede-stempelaars IRL te zien en heerlijk met elkaar bij te kletsen. En vooral als je deze 2 dingen het belangrijkst vind is een entreekaart een veel te groot deel van mijn budget geworden... Jammer maar helaas... ik hoop op de PaperPassion en De Knots dit jaar; heerlijk dichtbij, geen overnachting en met een vriendin te bezoeken (gedeelde kosten!)! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd, deze kaart.
    De grote "HI" vind ik leuk zeg. Wat een hoop inkjes heb je gebruikt.
    Ik vind je hier ook bedanken voor de kaart die ik vandaag kreeg voor mijn verjaardag van jou.
    Wat leuk en wat een mooie.
    Ik blijf maar jarig, met al die post, leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en zo gezellig dat dat fleurige dessin-papier ook binnenin terug komt. Het afdrukje is mooi ingekleurd en ik vind die grote tekst heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooie fleurig kaartje geworden
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina