Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 4 maart 2022

CAS on Friday # challenge 226 One layer Birthday card

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema een one layer card, thema birthday oftewel verjaardag.  Een kaart zonder laagjes dus. Ik heb een stempel van Stampin Unicorn gebruikt. Deze lag te lang ongebruikt..ik kwam hem weer tegen toen ik ergens anders om zocht in me stempelbak. Verder nog distress inkt en een posca pen gebruikt.




Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de regels, exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 

 

22 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Ina ik hou hier van. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit gaaf gemaakt Ina!
    Zo mooi die bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bjoetie Ina, vind je kaart prachtig!!! Goed weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi rustig zo en je geeft toch een bloemetje... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart !!!!!
    fijn weekend !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je kaart al op Instagram, wat een geweldige kaart, heel gaaf! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie cas kaart. Leuke bloem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave stempel en mooie kleur gebruikt. Ik hou ervan! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ina! Ik denk dat ik wel mee ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie gestempelde felicitatie-kaart Ina. Gaaf die bloem. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat en prachtige kaart heb je gemaakt. De stempel van de bloem vind ik heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your card, very CAS. Pretty flower stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zeg, die bloem met oranje accenten! Vrolijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje, eenvoud siert, echt CAS! Leuk dat je met ons mediteert bij DCL 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oww, het woordenboek op mijn mobiel... Dat moet natuurlijk 'met ons meedoet' zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een prachtige kaart hoor, gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stempel is dit. Gaaf kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super schattig kaartjes Ina, de bloem is een echte blikvanger. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een erg mooie kaart, Ina. Prachtige stempel. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card! Great to see you in the ATSM gallery. Hope to see you again soon! Nandini, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina