Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 8 maart 2022

Uitdaging #2 met Anita

 Hallo!

Hebben jullie ook ook zo genoten van het weer  afgelopen weekend? Wat is het toch fijn dat het zonnetje weer meer schijnt. Voelt gelijk fijner aan. Ik had vrijdag al weekend en ben er op uit geweest. Sinds lange tijd naar Leeuwarden geweest, prima vermaakt  maar het is niet meer wat het was. Ook op markt geweest en dat viel ons echt tegen. Hebben samen geluncht en heb ook nog even bij De Duif de nieuwe distress inkt gescoord samen met een leuke stempel. 

Over leuke stempel gesproken ik werd blij verrast door Anita van Create and Smile met een hele leuke stempel. Tegelijker daagde ze mij uit om iets leuks te maken. Alles was toegestaan mits ik deze leuke stempel gebruikt. Ik ben niet van de doosjes of cadeau verpakking dus ik heb gekozen  voor een kaart. Wederom een One layer.


Behalve onderstaande stempel heb ik mijn favoriete inkt weer gebruikt  en zowaar alweer een draadje, goudkleurig deze keer voor een beetje. Misschien  inspireer ik je wel voor de lopende challenge bij CAS on Friday. 


Ik ben benieuwd naar wat Anita heeft gemaakt, ga je mee kijken? Voor nu wens ik je een fijne dag verder, blijf gezond en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje. Zo fijn om te krijgen. 




13 opmerkingen:

  1. Wat ben je verrast door Anita en wat heb je een leuke CAS-kaart gemaakt met dit schattige stempeltje, goéd ingekleurd óók!
    Fijne zonnige dag XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Zo leuk om te zien wat jij hebt gemaakt met deze stempel. Mooi ingekleurd. Op naar de volgende uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje de stempel is enig liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm zo mooi! Helemaal mooi CaS en mooi gekleurd en zo vind ik een egel ook leuk gebruikt! Ja, wij hebben ook genoten en zijn blij met het zonnetje deze week, al waait het wel harder deze weekdagen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk deze stempelset! En de kaart is er enig mee!
    Als je een stad al lang kent kan hij tegenvallen, omdat er zoveel verandert door de jaren heen. Ik vind Leeuwarden nog steeds leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een lief egeltje, mooi kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig met dat leuke egeltje en wat vrolijk met dat gouddraadje erbij. Leuk zo'n mooie stempelset als verrassing, die ga je vast vaker gebruiken Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch lekker weg geweest Ina, even wat anders.
    Wat een mooie stempel heb je gekregen en je kaartje vind ik heel tof geworden en in de herfst zien we dit schattige egeltje vast weer terug of misschien al eerder, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig stempeltje.
    Omdat je de kaart erg rustig hebt gehouden krijgt het egeltje alle aandacht die het verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed jouw weekend al vielen sommige dingen wat tegen. De verrassing van Anita is fijn, zeg! En je kaart echt een schatje, wat lief dat egeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cas kaart heb je met deze mooie stempelset gemaakt. Wat heerlijk even naar Leeuwarden. Zeker heerlijk weer. Jullie hebben je goed vermaakt zo te lezen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina