Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 22 maart 2022

Uitdaging #3 met Anita

Hallo!

Vandaag alweer de 3de uitdaging van Anita en mij, zo heb ik in ieder geval een leuke stok achter de deur om Me Time te nemen. Deze keer mocht ik hem bedenken en ik iets gekozen wat maar blijven liggen bij mij. En dat is deze keer Washi Tape, ik heb genoeg maar gebruiken ho maar, ja om enveloppe dicht te plakken. Uiteraard mocht een stempel niet ontbreken. De keuze is vrij. Bij mij was het deze keer weer één van hÄnglar and Wings. Ik blijf deze mooi vinden. 

Het is een "oudje" uit een Ren Lycka kit van 2020 en deze dame  luistert naar de naam Trädgårdssnäckor...ik probeer het niet uit te spreken. Me tong  kan wel breken. Verder gekleurd met distress en stampin up. En uiteraard Washi Tape.


De tekst is ook van Stampin Up en ik ben het daar volledig mee eens.  Ik ben zeer benieuwd naar wat Anita heeft gemaakt  en ga uit mijn werk buurten bij haar. Ga je ook bij haar gluren? Voor je gaat hoor ik graag eerst je mening hihihi.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Tot later!



14 opmerkingen:

  1. Hij is leuk !!!
    Ook ik gebruik nauwelijks washi tape !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is herkenbaar; hier ligt ook zat washitape en voor de hoeveelheid gebruik ik het echt te weinig... Lieve kaart zo met de zachte kleuren van haar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, wat een leuke kaart! De stempel is super en prachtig ingekleurd ook, het washitape past er zo leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, deze kan.
    Als klopt!
    De tekst is inderdaad heel erg waar en de kleine envelopje passen er dan ook goed bij.
    Mooi, het chique meisje/stempeltje.
    Mooi gekleurd weer.
    Ik heb ook veel, heel veel washi-tape maar gebruik het ook veel te weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk deze challenge. Gebruik washi tape veel te weinig. Super leuke kaart en mooi ingekleurd. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart stempel is enig, ook ik gebruik lang niet genoeg washi tape. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het moeilijke woord met een slak te maken heeft omdat ze een slakkenhuis op haar rug heeft! Heel erg mooi kaartje Ina! en mooi past je washi tape erbij! 🤗
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met deze mooie tekst. Mooie stempel of digi heb je op de kaart. Geniet maar lekker van de hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. Herken het dat washi tape blijft liggen.
    Doe er ook veel te weinig mee. Moet het ook weer wat vaker tevoorschijn halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een heel leuk kaartje geworden en ja ook ik heb spulletjes wat blijft liggen en misschien ligt daar ook wel washi tape tussen hihi

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echte post is zeker veel leuker en jouw kaart is een schatje, erg leuk die afbeelding en mooi gekleurd! Hier ook nauwelijks washitape, gelukkig ook nooit veel gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk met de bijpassende washi-tape Ina. De leuke afbeelding heb je mooi ingekleurd en inderdaad is echte post veel leuker hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een erg lief kaartje weer Ina.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina