Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 18 februari 2022

CAS on Friday # challenge 225 Spring Flowers

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Spring Flowers  oftewel  voorjaarsbloemen. . Ik heb deze voor sneeuwklokjes gekozen.  Voor mij het begin van het voorjaar. Ze zijn van Clearly Besotted en heb ze in 2019 al gratis gekregen bij een tijdschrift en lagen nog ongebruikt te wachten.... Heb er gelijk twee kaartjes mee gemaakt. 






De "ik denk aan je" kaart heb ik voor onze vrienden gemaakt welke hun  lieve speciale zorgen dochter tien maanden geleden hebben verloren en die volgende week 33 jaar zou zijn geworden. 

Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 



 




12 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten met deze leuke stempel van de sneeuwklokjes
    Heel mooi om voor sterkte kaarten te gebruiken. Het xijn zulke mooie lieve bloemetjes. Je ziet ze nu overal in bloei. Jammer dat het nu zo hard waait.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaarten, altijd fijn om een kaartje te ontvangen dat men aan je denkt. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaarten zijn dit geworden door het stempeltje met tere sneeuwklokjes en de mooie zachte kleurtjes Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan begint bij jou het voorjaar wel heel vroeg, hihi Een heel lief ik denk aan jullie kaartje Ina...vreselijk als zoiets je overkomt hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben gek op sneeuwklokjes (hier in de tuin staan ze nog steeds enthousiast te bloeien) en deze zijn gaaf! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes. Zo leuk dat die stempel binnen in nog weer terug komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes en sneeuwklokjes zijn de voorbode van de lente.

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten. De sneeuwklokjes eindelijk gebruikt...zo ligt hier ook nog een boel.
    Jullie vrienden zullen het waarderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sneeuwklokjes horen zo bij de lente! Superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en subtiel vind ik je kaart! Bij ons heel veel sneeuwklokjes inde grote bloembak voor het raam, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattige kaartjes heb je gemaakt. Echt voorjaar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina