Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 9 december 2022

Cas on Friday challenge #246 Embossing ( heat or dry)

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Embossing, heat or dry . Ik heb gekozen voor Dry embossing. 





Ik heb een 3D embossing folder gebruikt, het gebruikte Cardstock  is van core color dat heb ik opgeschuurt en daarna de tekst uitgestanst en verhoogd terug gelegd. De dies is van my favorite things. 

Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

6 opmerkingen:

  1. Gaaf dat Core colour zo! (Iets om aan te denken als ik de restjes daarvan weer eens te voorschijn haal...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kerstkaart Ina en wat gaaf om dat opschuur papier weer eens te zien, dat heb ik ook nog. Bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Ina. Prachtig die embossing...ik hoop weer eens mee te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi effect geeft dit.
    Hele mooie kaart vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart, Ina, zag hem op Insta, maar groot op mijn scherm is het veel beter te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina