Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 15 december 2022

De Uitdaging #17 kerstkaart met tag

Hoi

Vandaag na enige tussentijd weer eens een uitdaging met Janneke, deze keer wederom op de donderdag.  Janneke  hem deze keer bedacht...maak een kerstkaart en als verplicht item gebruik een tag en voor de rest vrij.  




Ik heb een tag op een tag gemaakt. De tag  is van Crealies, de stempel is van Clem E en heet Showman & Friends. Tekst is van Joy en de rest Stampinup. Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar  kaart kun je  hier vinden.  

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge 


9 opmerkingen:

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina