Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 29 december 2022

De Uitdaging #18 verjaardag met een dier

 Hallootjes!

Vandaag zijn Janneke en ik er met onze laatste uitdaging van het jaar. Deze keer mocht ik hem bedenken en ik heb gekozen voor een verjaardagskaart met een dier en voor de rest vrij. Ook deze keer heb ik gekozen voor een Cas kaart. Ik vond dat het tijd werd om te kiezen voor "hipsters" van Tim Holtz. 


De tekst is van My favorite things en gekleurd  van Distress. Behalve deze kat zit er nog een geit, aap en struisvogel in deze set. Persoonlijk vind ik het een kaart voor een man.
Dit snotkopje (heb je eindelijk vrij wordt je niet fit. Zal je altijd zien) gaat nu snel bij Janneke kijken...ben zéér benieuwd. Ga je mee naar haar ➡️ happystampin

Wens je voor nu een hele fijne dag verder en dank je wel voor je leuke reactie op me vorige kaartje(s). Blijft altijd leuk om je berichtje te krijgen en te lezen.



6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje mooie stempel. Fijne jaarwisseling.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele gave stoere kaart Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaf Ina! Heel leuk! En hoe doe je dat.... verkouden als je vrij bent... vervelend is dat he? Had ik in de herfst: vakantie en dan covid krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook een mannenkaart ... wel een hele mooie!!! Op mijn werk is corona pppffttt. Extra werken en uren dus van bloggen knutselen en posten komt niet veel! Ik wens jou beterschap en hoop dat je toch beetje van je vrije dagen kan genieten. Fijne jaarwisseling en een goed 2023 Ina.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een mooie mannenkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina