Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 22 december 2022

Kerstpost en vrij

 Hallootjes,

Daar ben ik zowaar midden op de dag en met een kerstkaart voor 52weekstochristmas  week 51 alweer. Zit nu heerlijk in de zon met tablet op de schoot. Vanmiddag een kerstborrel en volgende week woensdag een paar uurtjes werken en voor de rest ben ik vrij tot 2 januari. Lang geleden dat ik rond deze dagen zolang vrij ben. Geen plannen alleen maar doen waar we zin in hebben en uitrusten!


Dit lieve magnoliaatje heeft het zo te zien nog erg druk om de post tijdig te bezorgen. Ze rijdt stevig aan op haar scooter, gelukkig is het niet glad. Heb haar gekleurd met distress, Stampin Up  inkt en het bont voorzien van een wit glitter laagje. Lastig te zien op de foto. DSP is van Stampin Up en de tekst van CRAFTlab.

Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond. Het moet niet gekker worden  want morgen ben zie je mij alweer. De nieuwe challenge bij CAS on Friday  gaat dan van start. Maak jij ook graag CAS kaarten...kijk dan even op ons blog. Er is een DT call voor 3 heren e/o dames om ons team te versterken.







10 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke kerst met dit schattige magnoliaatje...
    Gezellig dat je meedoet met een kerst/winterkaart bij 52WTC.
    Goede kerstdagen toegewenst.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met een mooie magnoliaatje! Dat is een tijd geleden dat ik die gebruikt heb! Mooi gemaakt hoor met dat randje! Gezellig dat je meedoet met 52 WTC. Geniet lekker van je vrije tijd en fijne dagen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje met de Magnolia stempel, je hebt hem mooi ingekleurd. Geniet van je vrije dagen.
    Gezellige Kerstdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat had ik even gemist, een DT call voor nog wel 3 mensen ??? Dat is veel...je kaartje is geweldig, kijk wat ze zich nog haast om toch nog alles klaar te krijgen voor de kerstdagen..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC, geniet van je vrije dagen, en van kerstmis..groetjes Ingrid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoot al in de lach bij het verhaaltje van je kaartje, het is schattig hopelijk word alles op tijd bezorgd! Bij mij is ze al geweest en hangt je mooie kerstkaart aan de slinger dankjewel. Fijne rustige en sfeervolle kerstdagen. Geniet van je vrije dagen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje dat je prachtig hebt ingekleurd.
    Fijne kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, Ina! En wat heerlijk dat je zoveel vrij bent!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes en fijne kerstdagen!
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ina! Wat heerlijk dat je zo lang vrij bent met kerst en Oud en Nieuw! Dat zal bij mij pas zijn als ik met pensioen ben, denk ik. Je kaartje is heel leuk. Lief deze Magnolia, ik ken haar niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tof Magnolia-kerstkaartje!
    Geniet van je vrije dagen.
    Fijne kerstdagen
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, erg mooi! Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    Hele fijne dagen gewenst, geniet van je vrije tijd!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina