Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 1 juni 2023

De uitdaging #26 Kerst/winter

Hallootjes,

Vandaag alweer de 26ste uitdaging met Janneke. Zo leuk om te doen, deze keer bedacht door mij. Maak een winters/kerstkaart en gebruik een magnolia stempel. Ik heb zowaar ook een stickervel gebruikt, de tekst is van hÄnglar and Wings. Inkt en Cardstock is van Stampin Up. Aangezien het ook donderdag  kerstdag is bij 52weekstochristmas laat ik heb daar ook aan mee doen.



Komende zaterdag  ga ik samen met  Janneke  naar Dinxperlo en gaan we een workshop doen bij Laura. Heb ik nu al zin in. Het kaartje van Janneke  vindt je hier. Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Ik blijf ze leuk vinden om te lezen😊.


Challenge's 



12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en veel plezier bij de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje ..magnolia we hebben er vroeger heel veel gemaakt...'schattig dit dametje, met haar kadootje onder de arm,.
    Veel plezier vandaag.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met de schattige Tilda!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige kerstkaart met de Magnolia stempel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gekleurd! En grappig dat hoekje van een stickervel. Zie je niet vaak meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en p.s. veel plezier in Dinxperlo. Je laat wel zien wat je daar vandaan mee naar huis neemt??

      Verwijderen
  7. Lief kaartje met de leuke magnolia en mooi gekleurd.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lieve winkelende Tilda is de blikvanger op je leuke kerstkaart en mooi afgewerkt met dat zilveren hoekje. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC Ina.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, Ina. Leuk dat je met Janneke een uitdaging doet en een workshop gaat volgen.
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Ina ;-)
    Ik heb zin in zaterdag ... ik ben zeer benieuwd .. tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk lief kaartje Ina, met de magnolia stempel, en dat stikkertje in de hoek. Veel plezier alvast met de workshop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina