Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 10 juni 2023

Ik kom je even gedag zeggen...workshop

 Hallootjes,

Vorige week zaterdag zijn Janneke en ik  samen naar Dinxperlo  geweest en hebben daar een workshop gevolgd bij  Laura Kant. Eigenlijk 2 wat wij zijn de hele dag gebleven. Dit i.v.m de afstand. De heenreis hebben we bijna 3 uur over gedaan. Kwamen door een ongeval in de file waardoor wij bijna 45 minuten te laat waren. Het was een dag met een gouden randje, heerlijk gefreubeld,  gelachen, geluncht en leuke mensen ontmoet. 'S avonds hebben we samen in Emmeloord gegeten. We konden niet via de "normale" route naar huis.  Ben om 7.30 in de auto gestapt en stapte 21.00 in huis. Moe maar voldaan. Dan nu een paar foto's 




Deze 2 bovenste kaart zijn gemaakt aquarelverf en deze hier onder met brushopoeder en heat embossing, lang geleden  dat ik brusho  heb gebruikt. En mijn aquarelverf lag/ligt te verstoffen  na de vorige workshop...jaartje geleden denk ik....


Ik kon het niet laten om mijn stempels uit te breiden...zoveel moois daar.....


Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s) en wens je een fijn zonnig weekend met wat minder wind.




3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook helemaal weg van deze stempeltjes Ina en ik dacht al dat de workshop van Laura heel gaaf zou zijn! Prachtig zijn je kaartjes geworden dat deed de nare rit vast vergeten toen je lekker bezig was hiermee!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Ina en leuke stempels gescoord. Een lange maar fijne dag zo te lezen en nu lekker nagenieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fleurige bloemenkaarten, knap gemaakt. Misschien ga je de materialen nu vaker gebruiken?
    Die wind is zo welkom hier in het zuiden van Limburg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina