Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 29 juni 2023

De Uitdaging #28 met Janneke

Hallootjes,

Alweer 2 weken om, wat gaat de tijd snel. Een zomerse kaart was mijn "opdracht" aan Janneke voor onze gezamenlijke uitdaging. Voor de rest was het vrij. Met dit mooie weer zou het een leave of cake moeten zijn. Ik heb gekozen voor een stempel van hÄnglar and Wings, deze lag al maanden op mij te wachten🙈. De tekst komt uit een set van craft emotions. Ook heb ik mijn nieuwe tweedehands Zig clean colors brush gebruikt.  Niet slecht  voor de eerste keer al zeg ik het zelf 😊



Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je HIER vinden. Vandaag hebben we van het werk een  PV  uitje, ik hoop dat het droog blijft aangezien het buiten is. We gaan oa het water op en sluiten af met een BBQ.  Zaterdag  een heerlijke dagje knutselen bij Janneke met meerdere dames. Nu al zin in. 

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje en blijf gezond!




4 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart met het lieve stempeltje, mooi ibgekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou kaartje is ook leuk geworden Ina met het Hanglar meisje dat een duik in de zee gaat nemen.
    Oant Sneon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina, nou ik ben benieuwd of je het droog hebt gehouden. Peter ging met zijn uitje scooter rijden en werd kletsnat... Je kaart is een plaatje!! En wat mooi gekleurd!! Bij mij ligt er ook al heel lang een Hanglar afdrukje te wachten🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig zomers kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina