Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 23 juni 2023

Flesjes en Flowers

 Hallootjes, 

Alweer een week om, drukke lange week i.v.m vakantie collega's. Nu heb ik weekend en hoop dat ik de puf en zin vind om te freubelen. Het is prachtig weer alleen vind mijn lichaam het wat minder. Enfin dan doen we maar wat minder.  Morgen eerst maar wat HH klusjes, vooral stofzuigen onze kattenmonster verhaart ontzettend. Elke keer als ik haar kam denk ik houd ze nog vacht  over....

Een poosje geleden heb ik de set flesjes en flowers van Ludiec gekocht en deze met Van Gogh watercolour oftewel aquarelverf gekleurd. 



Ook de gebruikte tekst is van Ludiec. Van de week heb ik via Marktplaats zigclean color brush gekocht. Is op waterbasis dus mooie aanvulling op mijn huidige watergedragen kleuren en inkten. En via MP voor een mooi prijsje kunnen kopen😊😊. Tips zijn welkom om ze zo optimaal te gebruiken

Ik wens je voor nu een fijne dag/weekend. Geniet van het mooie weer en pas goed op je zelf.





5 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie kaarten gemaakt met die leuke stempels Ina. Mooi zo subtiel ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ina, wat een mooie kaartjes. Die stempels zijn gaaf!
    En wat een gelukje die zigmarkers via Marktplaats. Ze kleuren heel fijn en zijn inderdaad goed met water te gebruiken (ook zonder, hoor). Geniet nog even van de vrije zondag, ook al wordt het heet. Ik blijf gewoon binnen...kan er ook niet tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie stijlvolle kaarten. Mooi met de zachte kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Ina, mooi ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina