Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 15 juni 2023

De uitdaging #27 Fun fold card

Hallo,

Wat een weertje de afgelopen dagen maar eerlijk is eerlijk blij dat het weer wat koeler is vooral s nachts. De overgang was mij te groot en ik kan er sowieso niet goed tegen. 

Janneke daagde mij uit om een fun fold kaart te maken thema vrij. Ik dacht een wat... eerst maar even gegoogeld. Wat een verschillende mogelijkheden. Ik heb er een winterse kaart van gemaakt, scheelt in december weer๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„. Ik heb de kindest gnomes van Stampin Up gebruikt.




Aangezien het ook donderdag kerstdag is bij 52 weeks to christmas mag hij ook daar aan meedoen.  Ik ga zo ook bij Janneke  kijken, ben zeer nieuwsgierig naar uitwerking en jij? Voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!

 


Challenge's 

52weekstochristmas week24

11 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een winterse kaart maakte twee vliegen in 1 klap.
    Wat een leukerds zijn die gnomes he, heel mooi kaartje.
    Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk modelletje en die gnomes doen het altijd goed!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke winterse kaart, hier in het Noorden is het toch wat koeler dan in de rest van het land gelukkig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige kerstkaart Ina..... en wat een verrassend modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk model Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt en een heel leuk model.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje, mooi model!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, deze is ook leuk! Ga ik onthouden. Net als de mijne van gisteren. Dank je wel voor je kaart voor ons. Doet goed! Hij kwam gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model heb je gebruikt, Ina! Mooie kaart met die leuke kabouter.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart en wat een leuk model Ina.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina