Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 21 januari 2022

CAS on Friday # challenge 223 Hexagons

  Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Hexagons. Ik heb deze keer een stencil gebruikt en deze afgedekt met een eigengemaakte sjabloon zodat hij rond wordt. Met een beetje fantasie zie ik er een voetbal in.  Verder diverse kleurtjes distress, stempel van Joy en een paar glimmertjes....


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 

 

14 opmerkingen:

  1. Leuke challenge weer !!
    Je kaart is mooi !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig CAS Ina, las dat het dorp bij jullie ook opgeruimd was hopelijk gaat het nu weer veel beter met Johan. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe de kleur overloopt. Leuke CAS kaart. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cas kasrt. Mijn eerste gedachte toen ik de kaart zag was ook een voetbal. Leuk gestempeld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer goed gedaan Ina om er een krachtige kaart van te maken met weinig! Ik maak ze veel te vol voor CAS maar er zijn veel enthousiastelingen die graag mee doen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel minder kan je eigenlijk niet op een kaart plaatsen; heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje en je vorige verjaardags-kaartje is ook erg schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh super zeg, deze hexagonkaart. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en mooie kleurtjes..nuet mijn ding deze kaartjes want ik maak ze veel te vol, maar jij heb nu echt je ding gevonden.

    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, de rust, wauw.
    Ik probeer ook steeds vaker CAS kaartjes te maken, maar moet nog flink oefenen.
    Leuk om bij jou inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, jouw voetbalcirkel ;-) Gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super stencilled element in your CAS card, thanks for joining in at HLS CAS. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A great stenciling background for this amazing CAS card
    Thank you for joining our gallery at HLS CAS.
    Bożena DT HLS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very elegant. Great to see you in the HLS Challenge gallery. Hope to see you again soon! Nandini, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina