Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 1 januari 2022

Sweet skunks MFT I smell a....

 Hallo!

Allereerst wil ik je een gelukkig, liefdevol,  creatief maar vooral een gezond 2022 wensen. En tegelijk iederéén bedanken voor het langs komen en het reageren, zo fijn elke keer weer een geluksmomentje in deze hectische tijd. Dank je wel! 

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb voor Janneke. Gisteren mocht ze heel veel kaarsjes uitblazen. Hoeveel mag je haar zelf vragen hihihi. Ik heb de Sweet skunks van my favorite things gebruikt. Ik vind deze zo gaaf. En zeg nog zelf is het geen lieverdje ook al is het een stinkdiertje....





Zoals je ziet heb ik de binnenkant deze keer weer meegenomen. Geeft net iets extra's  vergeet het alleen erg vaak....verder nog DP van MFT  gebruikt en gekleurd met een mix van Stampin Up en  Distress. Ik kleur het liefst met watergedragen inkt en jij?

Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond! Wij gaan zo even aan de wandel min of meer verplicht. Is goed voor Johan en ja ook wel voor mezelf. Hoop nog even te freubelen ook voor de broodnodige ontspanning. 


Challenge's 


14 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar Ina. Dat het maar een gezond en creatief 2022 mag worden. Je spits afbijtertje voor het nieuwe jaar is een dotje. Mooi zoals het stinkdiertje ingekleurd is en er wat bovenop ligt. Ook de binnenkant is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor Janneke. Heel grappig dat stinkdiertje.
    En natuurlijk voor jou en Johan ook de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Ina buiten en binnenkant, Ale goeds voor 2022 voor jullie beiden, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk eerst nog de allerbeste wensen voor 2022 Ina en veel goede gezondheid! Gefeliciteerd met Janneke en wat een dot van een kaart heb je gemaakt ook met de mooie binnenkant! Maak er maar weer een mooi creatief jaar van!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook de allerbeste wensen voor 2022. Je hebt een superleuke kaart gemaakt. Zelfs de binnenkant bewerkt. Leuk hoor. Inkleuren ookmeestal met distress...als ik het doe.. hi hi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha de tekst erbij, zo leuk!!
    Een schattig kaartje vind ik.
    Het was trouwens heerlijk om te wandelen gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Ik vind dat zo leuk om de binnenkant mee te nemen maar vergeet het steeds. Jij hebt dat superleuk gedaan. Ik schrijf het gewoon op een briefje en leg het voor m'n neus neer zodat ik het niet kan vergeten...hahaha. Wandel ze! Wij proberen het vandaag ook tussen de buien door.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Schattig kaartje en ook die binnenkant zo leuk gedaan! Ik ga dat ook steeds vaker toepassen, maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor je vriendin. Ook ik wens je natuurlijk ook een mooi, gezond en creatief 2022, Ik heb ook vanmiddag de dagelijkse wandeling gemaakt, toen het hier droog werd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat superschattig!
    Dankjewel voor de gouden tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben net met deze set bezig geweest. Vet schattig hè!
    Heel mooi kaartje, mooi gekleurd. Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a cute and fun card and so well made. Great job inside and out~

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stinkin' cute card. Thanks for joining us at LTSCB
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina