Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 23 januari 2022

Happy Bee Day

 Hallo!

Vanmiddag heb ik sinds lange tijd met mijn inktjes gespeeld. Achtergrond gemaakt met Distress en de stempel is van Woodware. Ook heb ik nog een kaartje gemaakt met mijn nieuwe set van Stampin Up Home & Garden, deze kan ik nog niet laten zien. Spelen  met de inktjes was heerlijk ontspannend na een drukke week. 


Het is zoals ik noem een mixed media stijl a la Ina. Ik moest gewoon weer even wennen  aan de brushes en deze techniek. Ik wil je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Ik hoop volgend weekend wat meer tijd te hebben om bij je langs te komen. Deze hele week staat weer vol gepland met werk en ziekenhuis bezoekjes. Voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!





9 opmerkingen:

  1. Wst ben je mooi aan het spelen geweest. Een mooie achtergrond en mooie stempel. Ik eens je een goede week en veel sterkte met de ziekenhuis bezoekjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super gaaf uit!!!
    Sterkte deze week !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, je kunt de bij zowat aaien.
    Heel veel sterkte komende week, het ziekenhuis is niet bepaald een plek waar je voor je plezier heen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Ina wat mooi de achtergrond en dan de stempel prachtig is het kaartje. Succes voor komend week liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Ina! En heerlijk om met inkt te spelen.
    Succes van de week met de ziekenhuisbezoekjes. Je weet wat je in de wachtkamer kunt doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes Ina en heel gaaf deze stempel. Heerlijk om op deze creatieve manier even te ontspannen en het levert nog wat moois op ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super manier om te ontspannen! En met een super mooi resultaat! (Ik hou van deze kleurencombinatie) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje..hoewelnik deze beestjes het liefst niet tegenkom en wat betreft dat kaartje wat je nog niet kan laten zien ..hij kijk niet op blog en mij heb je hem al laten zien..lol 😉

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt met de inktjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina