Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 7 januari 2022

Cas on Fryday # challenge 222 Feel better

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Feel Better. Ik heb deze keer de set  On the mend van Lawn Fawn gebruikt.


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 



 

15 opmerkingen:

  1. Zo leuk met de lachende gezichtjes daar word je blij van als je dit toe gestuurd krijgt.
    Liefs xx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat schattig is dit.
    De kleurtjes zijn zo vrolijk en de snoetjes op de pleisters vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een blije CAS kaart Ina 😊
    daar vrolijk je iemand wel mee op! Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke CAS-beterschapskaart Ina. Leuke stempels zijn dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk super CaS! Word je blij van... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute card! I love the little faces on the stamps. Perfectly CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief, vrolijk kaartje, die zal een zieke zich zeker beter laten voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cas beterschapskaart heb je gemaakt Ina. leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. Ik zie dat jij de andere set van Lawn Fawn hebt gebruikt. De sets zijn zo leuk. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je daar niet vrolijk van wordt als je ziek bent, superleuke kaart Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke vrolijke beterschapskaart Ina. Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van dit gezellige beterschapskaartje gaat iedere zieke zich weer beter voelen. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Ina ;) Mooi gekleurd ..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk en lief kaartje mer leuke kleurtje

    Ps dank je wel voor je lieve kaartjes iedere keer weer...voelt als een warme deken voor ons

    Liefs je dinnetje xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina