Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 28 januari 2022

With Love...

Hallo!

Afgelopen  weekend heb ik sinds lange tijd met mijn inktjes gespeeld en vanmiddag deze kaart gemaakt.  Achtergrond gemaakt met Distress en de stempel is Woodware. Heerlijk om na een drukke week even wat me time te nemen.


Van de week zijn wij beiden voor controle geweest en met wisselend resultaat. Update Johan: zijn bloedwaarden  zijn met meer dan de helft gedaald en daar zijn wij erg blij mee vooral omdat het voor de kerst weer behoorlijk slecht ging. Leek de medicatie eerst aan de slaan ging het daarna weer mis. Kortom met voorrang en spoed weer na het ziekenhuis. Gevolg meer medicatie erbij en een stoot kuur prednison. Lijkt nu zijn vruchten af te werpen. Zijn voorzichtig aan het minderen. Eerste tablet eraf ging goed, nu de tweede is het afwachten. Lijkt  weer minder te worden. Over 2 weken weer controle en als het minder wordt gelijk bellen.  Kortom wij zijn blij!

Onderstaand kaartje kreeg een ere plekje bij crafty animals
 

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje. Wens je een fijne dag  verder en blijf gezond!




 


12 opmerkingen:

  1. Leuk, een heel flitsend (door de kleuren) en tegelijk gracieus (door de stempel) kaartje. Ik heb geen idee wat er met jullie gaande is, maar het is heel fijn dat het met je man zo te lezen de goede kant op gaat. Het is makkelijker genieten zonder zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je ere kaartje altijd leuk! En wat heb je leuk gespeeld met inktjes vind je kaart prachtig een kleur explosie heel mooi. Fijn dat het met Johan beter gaat, `t blijft spannend afbouwen van medicatie. Pas goed op je zelf, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kasrt met het lieveheersbeestje. Leuk bezig geweest met inkt. Mooi dat het beter met Johan gaat. Hopelijk blijft het zo. Veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk !!!
    Fijn om goede berichten te krijgen...
    Blijft altijd spannend ..... Hier helaas ook !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi is dit lieveheersbeestje zeg.
    Het staat heel mooi op het fel groene achtergrond.
    Mooi kaartje, de tekst past er goed bij.
    Fijn dat het een stuk beter lijkt te gaan met Johan, houden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, great background for your beautiful ladybird. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dat grote lieveheersbeestje tegen de groene inkt-achtergrond! Duimen dat het goed blijft gaan met je lief en dit een jaar zonder zorgen wordt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah geweldig! Superleuk he dat spelen met inktjes. En heel gaaf die grote lieveheersbeest..
    Ik duim mee voor jou en Johan hoor! So far so good..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die 'me-time' en heerlijk dat je ook nog iets moois overhoud! Doet me denken aan warmer weer... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stempel en je achtergrond laat dat lieveheersbeestje heel mooi uitkomen Ina. Gaaf gedaan. Hopelijk blijft het goed gaan met Johan ook nu er een tablet af mag. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is weer een mooi kaartje geworden met felle kleurtjes....en dat ere plaatsje is dik verdiend

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute! Love the vibrant colours and of course the ladybug! Thank you for sharing your wonderful card with us at Krafty Chicks Challenge.
    Diane - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina