Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 28 januari 2020

De B van........

Hallo allemaal,

Daar was ik weer....vanochtend een moment voor mezelf gepakt, dinsdags meestal vrij echter vandaag was er door oa zorgkantoor een meeting georganiseerd  in verband met de wijzigingen in de WLZ  en openstellen van de WLZ voor mensen met een psychische grondslag in 2021. Tsja daar ging daar me vrije dag, ach hoort nu éénmaal bij me werk. Was behoorlijk veel informatie. Ga nadat ik kaartje heb geplaatst me hobby hokje weer opzoeken voor de broodnodige ontspanning.

Heb voor 1ste challenge van K&K dit jaar  vanochtend  dit kaartje gemaakt moest iets met een B zijn, bij mij is dat de B van Bermuda Bay  en Bureau lamp en tegelijk een beterschapkaart en kan dus ook meedoen met Cas on Friday waar Get Well/beterschap  het thema is.


Het receptenlijstje van deze kaart:
Stempel van House Mouse, stans van creaties, distress inkt Tattered rose. Cardstock Bermuda Bay van SU, inktkleuren Bermuda Bay,  Pineapple punch, Smokey slate en Gray granite  allemaal  van Stampin Up.

Tot slot wil dank je wel voor  de leuke berichtjes op me vorige kaartje. 


8 opmerkingen:

  1. Dát is leuk gevonden zeg, al die B's.
    Ik vind het een leuk kaartje, grappig, het diertje totaal uitgeteld onder de bureau lamp.
    3 Challenges in 1, goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige stempel! Superleuk kaartje Ina! Gezellig dat je meedoet met de challenge van Cas on Friday :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat is deze super zeg! Wat gaaf met de bureaulamp! Helemaal geschikt voor de B challenge van K&K. Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, lekker om er zo relaxed bij te liggen. Superleuke kaart.
    dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een heerlijk plaatje heb je gekozen! Heel mooi geworden, bedankt voor het meespelen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kaart en leuk idee voor de B van Bureaulamp.
    Heel origineel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempel en kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel geinig kaartje geworden...erg leuk..al hoewel ik dit liever niet op mijn bureau zie liggen hahaha

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina