Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 21 januari 2020

Oeps....te laat

Hallo allemaal,

En ja hoor daar is het alweer zover ik ben te laat met me kaartje voor kerst-mix#2  dacht echt tot en met vandaag. Schrale troost ben niet de enige ook Anita overkwam dit vandaag :)  Enfin is niet anders misschien lukt voor de derde uitdaging op tijd..doe je mee??

Gelukkig ben ik nog net op tijd voor een challenge, deze sluit morgen.  Me kerstkaartjes groeien gestaag zo. Alweer 3 op voorraad. Dan nu kaartjes jaja je leest het goed wel 2 stuks...lol

Deze zou dus meedoen aan kerst mix #2, kleuren challenge poolparty, crumbcake en softsuede. Stempel  is van Allyway

Onderstaande kaart laat ik mee doen CAS on Friday thema winter.

Tot slot wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje. Ik word daar altijd bij van en ik zag een 5 tal nieuwe volgers, welkom en ik hoop  dat we elkaar kunnen inspireren.  







8 opmerkingen:

  1. Ach ja, challenge voorbij maar wel een hele leuke kerstkaart met elf rijker Ina :)
    Ook je CAS-kaart is een plaatje, mooi dat "ingelijste" tafereeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat overkomt mij ook regelmatig.
    Maar, net wat Miranda hierboven ik al Schrijft, je hebt er wel een leuke kerstkaart bij😊.
    De 2de, het CAS kaartje is ook mooi.
    Dat plaatje straalt rust uit, past heel mooi bij CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, ja ik was ook te laat. Onze teller staat op mooi op 2 kerstkaarten. Geinige stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wekelijkse challenges zijn erg moeilijk om aan mee te doen, vind ik.
    Maar deze kun je misschgien nog combineren met 52 weeks. Daar doe ik bijna elke week aan mee, scheelt met de kerstdagen.
    Je kaart is trouwens heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ik ook zo vaak Ina te laat! Nou ja zolang we er maar plezier in hebben om ze te maken toch?! Wel heel geinig je bovenste kaartje en je hebt er maar mooi al 2 kaartjes bij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten beide! Zeker de moeite waard om te delen, ook al was je eerste kaart te laat voor het inzenden. Bedankt voor het meedoen met je tweede kaart bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaartjes en ja misschien een herrinering in je mobiel zetten ...vergeet je de challenge niet..moet je hem natuurlijk een dag van te voren zetten anders vergeet je het nog lol...maar alle gekheid op een stokje het zijn wee twee hele mooie kaartjes geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Ina. Bent op weg.... zo moet je maar denken. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina