Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 9 januari 2020

Kerstpost

Hallo Allemaal,

Niet te geloven ben ik alweer deze keer....hopelijk ben je me nog niet zat. Zo zie je me weken niet en zo drie keer in de week. Korte post deze keer want moet zo naar me werk. Elke  keer wil ik mee doen aan 52weekstochristmas maar dan ben ik weer te laat en ben vergeten hoe ik bericht kan inplannen. Enfin dan maar vroeg en snel. Deze keer 2 vliegen in één keer, plaats hem nl. ook bij het nieuwe blog Kerst-Mix.


De foto is niet geheel naar me zin,  enfin is niet anders.  Ook ben ik op zoek naar een app waarmee ik simpel foto kan bewerken en watermerk in me foto's kan zetten. Tips zijn welkom.  Fijne  dag en tot laterssss.

Challenges
*https://kerst-mix.blogspot.com/2020/01/challenge-1.html
*http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/01/kerstkaart-week-2-met-de-5-jarige.html?m=1




23 opmerkingen:

  1. Lekke fris kaartje!
    Leuk stempeltje gebruikte je.
    Een dat kleine, dunne hartje doet het hem😍.
    Bericht inplannen..... schrijf je bericht en plaats de foto's erbij.
    Dus alles klaar zetten.
    Daarna rechts in je scherm en rijtje, (Bij mij, ik zet berichtjes via mijn telefoon op mijn blog) waar je en klein klokje ziet.
    Hier klik je op, dan komt er een optie, bericht plaatsen "automatisch" of "datum een tijd", dan klik je ook datum en tijd.
    Krijg je een keuze mogelijkheid, dan kies je de juiste dag een tijd, daarna ALTIJD op "gereed" klikken (Bij mij moet dat zelfs 2x, anders werkt het niet)
    Als dat klaar is klik je op "publiceren" binnenin je scherm, waar je normaal ook je vruchten mee publiceert.
    Nu staat je bericht klaar voor de juiste dag.
    Let op: je kan je kaart pas linken bij de juiste blogs als je bericht ook echt gepubliceerd is!! Dus daar heb je nog wel even tijd voor nodig!
    Je kan je bericht altijd bewerken, zowel het klaar gezette bericht als ik het gepubliceerde bericht.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt, dat je het snapt.
    Anders mag je me wel een mail sturen, dan mail ik je met foto's erbij. Heb ik nu best tijd voor😉
    Werk ze een tot hoors.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en lief kaartje.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig kaartje Ina, leuk met die frisse kleurtjes.
    De uitleg van Daphne is toch geweldig zo ga je er wel komen met het inplannen van een bericht!!
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ina. Heel leuk! lekker doorgaan met kerstkaartjes.. Verveeld mij niet. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje met dat kleine schaatsende katje en die frisse kleurtjes Ina.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en lief kaartje. Ben ook lid geworden van dat blog, tywee vliegen in één klap hé.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje Ina...zo leuk dat schaatsende poesje...
    lieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Ina ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix challenge ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met dat schattige stempeltje mooi gekleurd heb ook je andere kaartjes bekeken was zijn ze mooi en ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje en deze kleur vind ik mooi met een kerstkaartje! Ben gelijk ook volger bij je geworden, vind ik wel zo leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Ina, die stempel is zooo cute!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij ons Kerst-Mix blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart, en een super schattig stempeltje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Ina. Leuk dat je er bij bent, dat het gelukt is voor 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk geworden!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schattig kerstkaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje Ina!
    Ik bewerk mijn foto's met Be Funky. Niet moeilijk. Als je googelt vind je het.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk en lief is dit kaartje geworden
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart is dit, Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toch super leuk dat je weer een kaartje kon plaatsen, ik ben een beetje laat met bewonderen van de kaartjes van 52 weeks, maar ben een beetje druk deze weken. Ook jouw kaartje is weer erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ee lief kaartje...erg leuk en mooie frisse heldere kleuren.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je eerste kerstkaart is weer klaar. Erg leuk. Wat een lieve stempel heb je gebruikt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig kerstkaartje! Ik vind het altijd wel heel dapper om nu al weer met kerstkaarten bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina