Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 26 januari 2020

Kerstpost #3

Hallo allemaal,

Ik zit nog steeds in kerstsferen qua kaartjes, Johan denkt dat ik in de war ben hihihi. Had in me hoofd om kaart de maken voor de feestchallenge van 52weekstochristmas ze bestaan 5 jaar en Ingrid en haar team maken iedere week weer prachtige inspiratie kaarten. Dank daarvoor dames. Dus ja als blijk van waardering wilde ik perse meedoen.

Sinds kort is er nog een blog kerst-mix, waar iedere week een kerstkaart gevraagd maar dan met een thema. Deze keer kerstballen en laat ik die nu net hebben gebruikt....


Helaas kan de kwaliteit van de foto beter, op avond fotograferen is niet echt geschikt. Is deze keer even niet anders. Voor de liefhebber hier het "recept"

Kerstballen zijn van Stampin Up (SU) incl ponsen: christmas gleaming, tekst is van SU Farmhouse of christmas.  Kleuren Pear Pizza, Highland Heather en Balmy Blue van SU.  Daarnaast goudkleurig inkt gebruikt bij de tekst, draadjes en stipjes.  Goudkleurig spiegelkarton en wisper white cardstock.



11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstballen en wat heb je mooie kleuren gebruikt! En Ina, blijf maar lekker kerstkaarten maken :-) Gezellig dat je weer meedoet bij.Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, heel mooi.
    De kleuren, de ballen, de CAS uitstraling, en super leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart is het geworden met de prachtige kerstballen.
    Bedankt dat je mee doet met onze feestchallenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Ina... lekker doorgaan met kerstkaarten. Altijd handig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is mij helaas niet gelukt om deze keer mee te doen. De kerstballen zijn erg leuk. Je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart Ina, chique én feestelijk met die 5 kerstballen. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52-WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moest lachen om je reactie op mijn blog en ben zelf ook de snelste niet en je weet "better let as noait" heerlijk die vertaler whaha Maar ik kon het lezen hoor! Haha die Johan...dan moet heel blogland in de war zijn met de kerstkaartjes, hihi En de foto's overdag of in de avond maakt niet veel uit met het sombere weer! Prachtige stempels van de kerstballen Ina!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief berichtje van jou.
    Prachtige kaart met al die kerstballen.
    Gezellig dat je meedoet met de feestchallenge bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met kerstballen, Ina. En ja, mijn lief reageert ook wel eens verbaasd als ik weer een kerstkaart aan hem laat zien...
    Leuk dat je meedoet met de jubileumchallenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje met al deze sjieke ballen! Leuk dat je meedoet met de jubileumuitdaging! We waarderen je woorden en daden natuurlijk enorm!We vinden het fijn als ons blog word gewaardeerd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bjusterbaarlike mooie Krystkaart Ina .
    Leuke met de mooie 5 kerstballen erop , dankjewel !!
    Een prachtig weekend van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina