Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 23 januari 2020

Kerstpost #2

Hallo allemaal,

Vandaag alweer donderdag, wat gaat  de tijd snel. Voor  we het weten is het weer december haha. Vandaag een zeer  kort berichtje van mij maar ik wilde jullie me kerstkaartje  laten zien welke ik gemaakt heb voor 52weekstochristmas week 4 alweer. 


Ik lig nu nog mooi op schema al 4 kaartjes voor de komende kerst. De pinguïn stempels welke ik gemaskerd heb zijn van Pink In clearstamps. De tekst is van Stampin  Up en gekleurd met distress. Ik probeer zo snel mogelijk bij je langs te komen.

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig stel staat er op jou kerstkaart!!
    Mooie kleuren heb je ookGezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met dat koninklijke stel op je kaart ze zijn er helemaal klaar voor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig stel heb je gestempeld, woww. Mooie kleuren ook, gaaf.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ina, hele mooie stempel en in gekleurd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Ina. bijzondere stempels zijn dat en mooie kleuren heb je gebruikt!
    Leuk dat je weer meedoet deze week!
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat geeft een mooie effect voor deze stempels, dat gemaskte (is dit een woord??)
    De kleuren zijn "sprekend", mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie koninklijke pinguïns staan daar te stralen op je leuke kerstkaart Ina. Mooie warme kleuren heb je gekozen.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 Weeks To Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een grappige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie stempel is dit en je hebt hem mooi gekleurd! Een mooi kaartje geworden! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben je alweer Ina. Wat een keuke afdrukjes op je kaart! Een hele leuke kaart is het geworden. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke pinguins zijn dit. Nog niet eerder gezien! EN ja, de tijd gaat snel, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina