Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 5 januari 2020

Numbers

Hallo Allemaal,

En allemaal goed het nieuwe jaar in gegaan? Wil je sowieso nog folle lok en seine winskje foar it nije jier ( = veel geluk en voorspoed wensen voor het nieuwe jaar). Als geboren en getogen fries doe ik het in mijn memmetaal (moedertaal).

Ik zit qua kaartjes in beetje in de cijfertjes, zoals je hiervoor zag een kaartje voor een 40 jarige dag die van het zwart/wit met vleugje groen is. Haar vader is op dezelfde dag 65 geworden en dit kaartje
kan ik nu plaatsen. Wat ja hij en zijn vrouw kijken wel een op me blog. Gisteren gezellig op de koffie geweest bij hun met wat lekkers uiteraard (goh waar groei ik toch van;) ). Wat ben ik blij dat het weer wat gewoon wordt. Daarna zijn zij naar hun dochter gegaan wat deze had een feestje georganiseerd voor hun beide.  En ik ben met mijn volgende cijferkaart begonnen, deze zie je later.

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:


De gebruikte spullen zijn grotendeels van Stampin Up! behalve de Friese tekst.

Dit kaartje wil ik mee laten doen aan
*januari-challenge-91 van De Egel waar alles mag.
*papercraft-challenge-53- waar alles mag ( anything goes)
*craftycalendarchallenge  voeg een tag toe

Voor nu wens ik je een fijne dag en tot latersssssssssssss




13 opmerkingen:

  1. Hallo Ina, Ook deze cijfer kaart is weer heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig en nu volhouden...het is weer een heel mooi kaartje geworden

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In hiel moai siferkaertsje. Foar jim ek nog folle leok en seine.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart Ina !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met de leeftijd als blikvanger Ina. Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen voor een heel gelukkig 2020. Je hebt een mooie vrolijke cijferkaart gemaakt. Leuk met het Friese tekst erop (ook al versta ik het niet haha) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart. Mooi voor een man van 65! Moet ook niet teveel poespas op zitten.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card!
    Thank you so much for entering our challenge at Crafty Calendar. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Mia
    craftartista.blogspot.com {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit soort kaarten altijd erg mooi.
    Het is een rustig geheel, maar het is toch helemaal compleet.
    Leuk die Friese tekst erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor de jarige!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en de Friese tekst is geweldig. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. great card!Thanks for joining us at papercraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina