Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 7 januari 2020

99.....

Hallo allemaal,

Niet te geloven daar ben ik weer deze week en wel met 2 kaartjes hahaha. Dit keer geen cijferkaart hij is wel klaar maar ik kan hem nog niet plaatsen. Heel soms bezoekt de toekomstige ontvanger mijn blog.

Vanmiddag heb ik heerlijk op me hobbykamer zitten te rommelen en freubelen, waaronder deze twee waarvan er eentje nog afgemaakt moest worden en kaartje nummer 3 is ook bijna klaar ik ben er nog niet helemaal tevreden over dus even aan de kant gelegd en wellicht straks kijken of hij zo blijft of toch nog iets erop. Heb nog even tijd aangezien deze challenge net vandaag is gestart. Het is nieuw kerstkaarten blog en je hebt een week de tijd.

Voor vandaag heb ik kaartjes met (lucht)ballonnen. Zelfde stempels maar totaal andere uitstraling.



Het bovenstaande kaartje wil ik mee laten doen aan de de challenge van K&K de eerste van dit jaar en het moet is met een B zijn dat is bij Ballonnen, mocht dit niet goed zijn dan hoor ik graag. Ook laat ik dit kaartje meedoen aan casology 01/week-359-repeat.

Het onderste kaartje laat ik meedoen aan CAS(E) this Sketch #353 waar je deze keer sketch moet gebruiken en in CAS. Zelf gebruik ik eigen nooit sketches, kan nu nog niet zeggen of ik het fijn vind. Enfin oordeel zelf. De stempels en inkt zijn van Stampin Up,  Sterkte stans is van Joy en de kaders van Crealies . Tenslotte wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje.





10 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Ina. Mooi gestempeld en mooie layout. Er straalt een zekere rust vanaf vind ik. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaartjes! En natuurlijk kan die meedoen bij ons van K&K. Een ballon is is een ballon. De kleuren die je gebruikt heb zijn mooi! Net wat Miranda zegt: rustig. Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent het nieuwe jaar goed begonnen:) Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. Ik ben benieuwd hoe je kaarten in de maak eruit gaan zien.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik zo mooi vind is dat de ene kaart heel lief en vrolijk is een de andere en sterkte kaart is, en toch klopt het allebei.
    Mooi hoor.
    Ik ga eens kijken naar het nieuwe kerst kaarten blog, dank voor je link.
    Enne..... probeer nog maar eens met een sketch te werken, ik doe bijna niet anders meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes en ze zijn allebei op hun eigen manier mooi...je bent goed bezig het zijn leuke stempels die je heb gebruikt

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps....die 99 moet ik zeker omdraaien in gedachten...lol...🙈

      Verwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Ina, met de prachtige luchtbalonnen van SU. Ik werk heel vaak met een schets, ik vindt het heel fijn, het moet wel een schets zijn in CAS stijl, niet met teveel lagen, anders werkt het ook niet voor mij. Deze kaartjes zijn perfect..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the layout of the balloons and how you used colour and dimension to distinguish them and what a great way to place the sentiment. Thanks for joining CASology

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn gaaf Ina. Allebei!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful layouts with those balloons! Thanks for playing along with us at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina