Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 4 april 2022

Bee Happy en Art Specially

 Hallo!

Ja je ziet het goed op deze druilige dag kom ik even langs waaien. Ik heb vandaag vrij genomen. Leek mijn verstandig na mijn bezoek aan de AS en mijn lichaam  kennende. Was echt een goede keuze van mezelf😊. Maar wat heb ik genoten daar zoveel te zien en mensen ontmoet, waaronder GerJanne en Nelleke. Tevens een aanslag op mijn beurs maar ja dat doe ik zelf. S ochtends om 8.15 in de auto gestapt om naar Janneke te gaan en ik stapte 21.30 weer in mijn eigen huis. We zijn samen ook nog heerlijk uit eten geweest. Was een top dag en nu mag ik zure vruchten plukken, helaas pindakaas. Heb het er wel voor over.  Straks zie je "mijn schatten" oftewel aankopen.

Nu eerst mijn kaartje, wederom een CAS kaart. Beetje extra inspiratie voor de challenge van CAS on Friday. Het stencil is wederom van Memory box, inkt distress oxide, stempel van Stampin Up en de tekst van Stampin Back.


En dan nu mijn aankopen, zijn er maar paar....





Bijna alles is al gemounted door Johan. De schat. Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond. Ik wil aan de freubel, de rest van de week werken. 
PS: Ik zie bijna geen afbeeldingen bij nieuwe berichtjes, aan de zijkant die door jullie geplaatst worden. Hebben jullie dat ook??


Challenge 



11 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Fijn dat jullie zo'n mooie dag op de beurs hebben gehad. Leuke stempels heb je gekocht. Maar rustig aan vandaag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je eindelijk weer eens wat leuks ga doen dan moet je het goed doen hihi Dan maar even bezuren, dit pakken ze je niet meer af Ina en daagjes rust doet weer wonderen! Gaaf zijn je aankopen en gaan we weer heel veel moois van zien! Blogdinnen ontmoeten is ook zo leuk en die zie je op beursen en lekker nagenieten ervan!!! Heel toepasselijk je mooie kaart "Bee Happy" Veel plezier van je aankopen! En ja ik weet ook niet wat google heeft gedaan maar bij de meesten zijn de afbeeldingen bij de geplaatste posten niet zichtbaar ... hoe dit nu weer kan???
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart mooie stencil, wauw en leuke stempels heb je gekocht. Vandaag maar rustig aan doen. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave buit Ina, dat gaan weer heel toffe kaartjes worden! Ik ga al jaren niet meer naar beurzen want aan 1 *hersteldag* heb ik niet eens genoeg en dát heb ik er dus niét voor over. Mooie stencil heb je gebruikt, knap CAS-kaartje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en serene CaS-kaart!
    Gaaf dat je gelijk met je nieuwe aankopen aan de slag kunt, maar hou kom ook wat bij van de AS! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele lieve kaart heb je gemaakt, mooi zoals je de achtergrond laat vervagen. Leuke spullen heb je gekocht en nu er eindelijk weer een beurs is mag dat toch wel? Hopelijk ben je weer wat uitgerust (heel herkenbaar) en kun je van je aankopen gaan genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je dan goed verzonnen, om deze dag vrij te nemen.
    Wat vervelend dat je lichaam niet meer meewerkt na zo'n dag.
    Je maakte een leuke kaart zeg, ik hou zo van CAS kaarten maar heb er vaak nog moeite mee. Maar jij niet, prachtig vind ik ze.
    (Een pocket printer is een heel klein printertje waarmee je tekstjes en plaatjes kan printen.
    Ik ben er zó blij mee, want nu kan ik zelf bijpassende teksten op mijn kaarten maken.)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, via via kom ik op je blog, leuk om je een bezoekje te brengen en te volgen. Ja het was zaterdag een leuke dag en wij genieten ook nog zeker na. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf hoor, de kaart met bijtjes! Je hebt jezelf lekker verwend, leuke spullen gekocht, groot gelijk. Heel vele plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so lovely I love the Bees and the fabulous CAS style a super card thank you for joining us at ALLSORTS
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Realistic looking bees - your "animal" stamps are quite fun too! Thanks for joining in at ATCAS

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina