Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 1 april 2022

Cas on Friday challenge # 228 Stencil

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer vragen we om een stencil te gebruiken. Ik was deze keer op het nippertje  klaar. 


Het stencil wat ik gebruikt heb is van Memorybox en is al een oudje. De achtergrond geblend met Distress inkt de kleuren Saltwater Taffy en Salveged Patina. Deze kleurencombinatie kreeg ik als tip van Monique.  Stans via MP gekocht. 

Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 



 

10 opmerkingen:

  1. Mooie stencil en de grote hello is wel heel leuk hier bij. fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige subtiele achtergrond voor je grote tekst, een heel mooie CAS kaart is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart....meer hoeft niet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om eens een andere kleur als wit als achtergrond te zien! Ik hou van het gebruiken van een stencil en deze is mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is weer erg leuk geworden en een mooie kleuren combi.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. De achtergrond is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren combinatie is dit.
    Mooi hoor, echt CAS met de grote tekst als blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie achtergrond, de grote tekst in zwart komt goed tot zijn recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie subtiele achtergrond. En dan die grote hello erop. Ik houd ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Ina,
    mooie kaart is het met het stencil. De afgelopen challenge was alweer voorbij voor ik er erg in had.
    Misschien tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina