Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 19 april 2022

Uitdaging #5 met Anita

 Hallo!

Daar was ik verdikkeme alweer, deze keer een kort berichtje. Vandaag alweer uitdaging 5 met Anita, zij en Janneke zorgen er wel voor dat ik Me Time neem😊. Deze keer mocht ik hem bedenken en ik heb Anita een stempeltje gestuurd van Gummiapan met vind ik een lief konijntje/haasje. Ik zag hem op de Art Specially en was gelijk verliefd. Hoop dat zij hem net zo leuk vind en de opdracht was simpel, maak een creatie met deze stempel.

Mevrouw konijn heeft flink geshopt zoals je ziet. Ik heb weer me favoriete inktjes gebruikt. De stans is van Crealies en tekst is ook van Gummiapan. Kaartje van Anita vind je hier ➡️ create-and-smile. Ik mag werken vandaag en wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!



7 opmerkingen:

  1. Wat is - ie cute. De stempel is echt leuk, nogmaals bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schatje🥰.
    Ik ben nog lekker vrij vandaag, heerlijk!!
    Werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje, geen wonder dat je verlief werd op dit stempeltje. ook je vorige kaart is snoezig, Liefs van mij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel schattig stempeltje Ina. Geen moeilijke opdracht om daar een leuk kaartje mee te maken. Werk ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou 'me-time' heeft voor een heel leuke kaart gezorgt! Wat een leuk konijn! Leuk om te zien wat jij geshopt hebt op de AS! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Ina! Ik moet nog bij Anita kijken, maar ze zal wel verrast geweest zijn met zoiets leuks in de brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief stempeltje en zo mooi ingekleurd Ina. Leuke kaart heb je ervan gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina