Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 12 april 2022

De uitdaging #7

 Hallo! 

Vandaag zijn Janneke en ik er weer met onze 2 wekelijkse uitdaging, nummer 7 alweer. De tijd staat niet stil...Janneke heeft deze bedacht en de opdracht was gebruik een nieuwe magnolia stempel en heat embossing op je kaart, thema is vrij. Ik heb gekozen voor Tilda die verkleed is als (paas)haas. Heel toepasselijk met het paasweekend voor de deur. De tekst heb ik geheat embossed.






Ik heb dit kaartje gekleurd met inkt van Stampin Up en Distress.  En daarnaast een posca pen gebruikt. Ik ben benieuwd naar Janneke haar kaart deze kan je hier  **klik** vinden. Ik ben benieuwd naar je mening en voir nu wens ik je een fijne dag. 





12 opmerkingen:

  1. Wat een schatje deze stempel en zo mooi gekleurd, lief kaartje ! Je kaart eronder heb je ook al zo mooi gekleurd, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige stempel en kaartje de tekst is heel leuk! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief paaskaarten. Mooi stempeltje en ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief, die Magnolia's.
    Deze ook weer, TE, leuk, zo als haasje.
    Echt weer helemaal een kaart van jouw hand vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze stempel is echt de leukste van het stel; perfect voor pasen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief deze Tilda als paashaas. Mooi ingekleurd Ina, leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Kan zijn dat ik deze ook nog ergens heb... Toch eens op zoek. Mooi gekleurd Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee toch niet, deze is nieuw, maar volgens mij heb ik wel een Tilda in een konijnenpak...

      Verwijderen
  8. Super leuk Ina ♥
    E deze is toch ook to cute ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje zeg...ben helemaal in love op de stempel...zo cute.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een schattig paaskaartje gemaakt en ook de vorige kaartjes die ik gemist heb zijn super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina