Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 18 april 2022

Pasen met Ullrik

 Hallo!

Op deze tweede paasdag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb met Ullrik, dit lieve mannetje heeft ook nog een zusje Ullrika en zijn van hÄnglar & Wings. Wat een heerlijk weer hebben we dit paasweekend, lekker hoor. De wind is helaas behoorlijk aanwezig hier dat je met buiten zitten nog wel een dikke trui aan mag. Dat mag de pret niet drukken. Ik weet niet hoe met bij jullie is maar hier stinkt het sinds gisteravond behoorlijk naar brand door  paasvuren en dat is niet zo fijn  voor mij maar ook vele andere met gevoelige luchtwegen.  Gelukkig maar één keer per jaar en ook nog net hoe de wind is.

Met mijn zwager en schoonzus gaat het nog steeds niet je van het, hij ligt nu bijna in het ziekenhuis aan de zuurstof op de hoogste stand en zij hoest de longen uit haar lijf. Vanmiddag  gaan we weer naar het ziekenhuis en de hond laten wij nog steeds uit. Ook met Johan wil niet echt ondanks de medicatie en therapie. Met hem ben ik ook regelmatig in het ziekenhuis  te vinden. Gelukkig is het al stukken beter en werkt hij halve dagen op halve kracht, hihihi. Grenzen zijn lastig voor ons beide;). Zijn rechter schouder en tussen  de schouderbladen blijven vervelend aanwezig. 

Dan nu echt Ullrik, gekleurd met een mix van Distress en Stampin up inkt. Cardstock is ook van SU.

Ik wil je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes en jullie trouwe bezoekjes. In mijn spaarzame vrije momenten die ik heb zie je me niet zoveel op blogs. Ik mag dan graag de ontspanning zoeken in me hobbykamer of buiten. Dat wil niet zeggen dat ik je vergeten ben. Soms gluur ik incognito op blogs of het worldwide web. 

Tenslotte wens ik je voor nu een fijne dag, geniet van het weer en elkaar. 


Challenge 

https://creativefriday.blogspot.com/2022/04/creative-friday-305-ostern.html

https://sweetstamperschallenge.blogspot.com/2022/04/challenge-67-easter-or-spring.html


7 opmerkingen:

  1. Gelukkig kan je ontspannen tijdens het hobbyen.
    Wat maakte je toch weer een lieve kaart.
    Ze blijven leuk, de jongetjes en meisjes van......euh, dat merk met de moeilijke naam😉
    Pas op jezelf, lieve groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben door omstandigheden niet veel op het blog en wens je ook veel sterkte met alles. Het mooie weer doet ons in ieder geval goed en je kaartje is erg leuk, ontspan maar lekker met het maken hiervan!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart gemaskt. Je miet dien wat je kan... Druk aan het zorgen lees ik wel. Begrijpelijk dat je wil knutselen om te ontspannen. Fijne dag nog en veel sterkte met de familie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..of in Wordfeud natuurlijk..hihihi. Ook ontspannend.
    Je kaart is en schatje. Heel veel sterkte met je zwager en schoonzus. En geduld met het herstel van Johan. Fijn dat het langzaam toch betere gaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en mooi kleurwerk!
    Maar wat is dat toch; je zou denken dat jullie het nu wel lang genoeg pet gehad hebben met de gezondheid... vanuit een wat warmer (korte broeken en t-shirts) en paasvuur-vrij Nuenen voor allemaal Sterkte! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ein zauberhaftes Motiv hast du da verwendet. Deine Karte gefällt mir sehr gut.
    Danke für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet little easter card. Love your colour combo and the cute image. Many thanks for joining us at Creative Friday.
    Hugs, Silke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina