Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 5 april 2022

Uitdaging #4 met Anita

 Hallo!

Daar was ik alweer, 2 dagen achter elkaar moet niet gekker worden. Het is alweer tijd voor de  vierde challenge met Anita. Zij heeft hem deze keer bedacht en ik moest er even over nadenken. De opdracht was maak een Verhuiskaart / nieuwe woning  en gebruik een stempel of dies. Op zich klinkt het simpel maar toch had ik zoiets okeee, aangezien ik deze zelden maak. Het is hoe kan het bijna ook anders een CAS kaart. Ik mag dat nu eenmaal graag doen. 


Ik heb hem zoals je ziet geheel in zwart wit gehouden. De huisjes en bomen komen uit de set Cozy Winter Wishes van My favorite things  net als het strookje DP. De tekst van Stampin Up. Verder wit en zwart cardstock.  Zelf ben ik er wel tevreden over. Ik ben een beetje bijgekomen van de AS, mag ook wel naar 2 dagen, heb heerlijk kaartje gemaakt gisteren deze zie je nog wel verschijnen. Ik ben wel benieuwd  wat Anita heeft gemaakt en ga zo snel  mogelijk kijken...kijk je mee? 

Voor nu wens ik je een fijne dag en wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s). Ik mag werken vandaag.



12 opmerkingen:

  1. Hij is super zo in zwart/wit!
    Werkse XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk. Uitdaging is helemaal geslaagd! Grappig dat we allebei onze kaart zwart/wit hebben gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi deze zwarte witte verhuiskaart. Erg leuk gemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft een mooie stijlvolle combinatie, zwart-wit. Je hebt een mooie verhuiskaart gemaakt met die leuke huisjes Ina en dat gestreepte strookje maakt het áf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartje is het geworden.
    Het lijkt zo sjiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie CaS-kaart! Ziet eruit als een rustige buurt... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben je er nu alweer 😂 Ik vind je verhuiskaartje echt prachtig Ina! Fijne avond en groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge, wat vind ik dit leuk zeg.
    Mooi, dat CAS en toch helemaal leuk, af, kompleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, hij is gaaf Ina! Wat anderen eggen klopt toch wel hoor, dat Cas wel jouw ding is....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart!! Mooi in zwart wit, die huisjes zo mooi als focus en het randje met gestreept papier wat er perfect bij past!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina