Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 24 april 2022

Echte post.....

Hallo!

Op deze zondagavond kom ik nog even snel voorbij waaien. Wat een heerlijk weer dit weekend. Koude wind maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb me prima vermaakt. Donderdagavond na het werk hadden we een pv uitje. Eerst lekker eten en borrelen en daarna een spel gespeeld Helemaal Hollands , zo als van de tv. Het was reuze gezellig en ik werd vrijdagochtend schor en groggy wakker. Gelukkig was ik vrij. Heel de dag kwam er weinig tot niets uit me handen hihihi. Zaterdagavond bij vrienden gegeten, hadden elkaar veel te lang niet in reallife gezien...s middags eerst begonnen met een tag/label  voor een man....

Ken je dat je ziet een stempel  en valt als een blok ervoor. Zulke gave teksten en supergaaf scootertje...dat gebeurde mij dus met deze set...nu mijn tag


Dit is de bewuste set die afgelopen vrijdag op me lag te wachten....alleen had ik geen puf


Vandaag zijn we nog wezen toeren, bij tuincentra aan geweest en daar wat plantjes gekocht en koffie gedronken. Kortom een ontspannend weekend.  Voor nu een fijne dag  verder en tot laters.....vergeet ik het bijna....mijn polarbeer heeft een golden egg gewonnen bij kraftychickschallenge






6 opmerkingen:

  1. Ha Ina, dat klinkt als en heerlijk weekend! jij hebt weer even wat energie opgedaan, zo te lezen.
    Je tag is super! Enige set is het inderdaad! Dat scootertje... hihihi. wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag met dat vrolijke scootertje, ik zou er zo op willen rondsnorren Ina. Klinkt als een heerlijk weekend, helaas is het weer maandag .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke set! En een leuke tag! Ja ik herken dat wel...dat zijn ook de stempels die je het meest gaat gebruiken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk label heb je met de mooie scooter gemaakt. Je hebt edn mooi weekend gehad zo te lezen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou en of ik dat ken!
    Je ziet iets en hop, voor je het weet ligt het in je (digitale) winkelmandje🤭.
    Wat een ontzettende leuke tag is dit geworden.
    Klinkt als een super fijn weekend, wat jullie gehad hebben. Leuke dingen gedaan en lekker gegeten en gedronken.
    Ik moest wel lachen......Groggy?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te vaak eigenlijk ;-))) Bij deze ook, maar ik heb me tot nog toe ingehouden. Maar ik snap het helemaal. Heel tof je tag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina