Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 10 april 2022

Zonneschijn met hÄnglar & Wings

 Hallo!

Vandaag kom ik langs met een beetje zonneschijn. Na als die regen, harde wind, kou en winterse buien vond ik dat wij dit allemaal wel kunnen gebruiken. Na een drukke werkweek gistermiddag "Me Time" genomen en onder andere met mijn nieuwe stempel van hÄnglar and Wings met de heerlijke naam Höst i Trädgården gespeeld. Favoriete inktjes erbij, muziekje erbij en Ik ben blij.


Ik had in planning om een rondje te bloggen, helaas is de planning in de war...mijn zwager en vrouw beide 80 plus zijn behoorlijk ziek dus wij laten de hond uit, halen zo boodschapjes en krijgen daarna visite dus je snapt het al...planning  in de soep. Enfin is niet anders. Ik kom zo snel mogelijk voorbij waaien en wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!



11 opmerkingen:

  1. Net zo vrolijk als je klinkt is je kaart! Leuk hoe je de bloem laat vasthouden! En mooie kleuren. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Ina, goed dat je me time nam, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk vrolijk kaartje! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart met mooie stempel, het was vast heel ontspannend om die te kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gister is je dag niet in de soep gelopen en zien wij je prachtige manneke die sunshine komt brengen! Rustig aan een mens kan niet alles tegelijk!
    Goede daad gedaan en visite ook gezellig, enjoy it!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig ventje met prachtige zonnebloem! Succes met *het zorgen*.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk mannetje met zijn mooie zonnebloem Ina, mooi ingekleurd een tot kaart omgetoverd. Succes met helpen, hopelijk knappen ze weer snel op.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat er een beetje verlegen bij, deze lieverd met zijn veel te grote bloem.
    Wat heb je het ontzettend mooi gekleurd, met die schaduw plekjes, net of er diepe in zit.
    Wat lief dat jullie de boodschappen doen en de hond uitlaten voor het zieke stel.
    Hopen dat ze snel weer opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke kaart met dit vrolijke mannetje gemaakt. Fijn dat jullie zwager en vrouw kunnen helpen. Sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge Ina, nu ben je al zo druk op je werk en dan ook nog mantelzorgen. Pas een beetje op jezelf he!?
    Je kaartje is erg leuk en past bij het weer van vandaag. Veel zon hier, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan en hij staat er ook zo leuk bij...hopen dat hij veel zonneschijn blijft geven.

    Liefsss xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina